פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול וטיפול לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חונים קונים ראשל"|צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/7 רכשנו במחסני חשמל החונים קונים ראשל"צ 3 מזגנים. לאחר שבוע באו להתקין אותם בחנויות אליהן רכשנו את המזגנים. מתברר שאחד המזגנים לא תקין והמתקין אמר שיש להחליפו. נאמר לנו שבתוך כמה ימים העניין יטופל. אנו נסענו לחופשה באילת ובמשך כל יום התקשרנו לסניף כדי לוודא שאכן מטפלים בבעיה. במשך 4 ימים התקשרנו כחצי שעה בכל פעם, ואיש לא טורח להרים את הטלפון. ביום שני, 6/8 השגנו את אחת הפקידות ושאלנו מה קורה עם המזגן, כמובן שנאלצנו לספר את הבעיה כי מתברר שבסניף כלל לא יודעים אותה. הפקידה הבטיחה שבמהלך השעה הקרובה יתקשרו אילנו מהסניף. איש לא התקשר גם לא למחרת . שוב ניסינו אאת מזלינו בטלפון ולאחר יומיים, 8/8 ענתה אחת הפקידות ושמעה שוב את תלונתנו. היא ביקשה שנמתין על הקו למנהל. הושארנו על הקו כ-10 דקות עם השיר "המחיר נמוך מדי..." וכמובן שאיש לא ענה לנו. אני חושב שיש להחליף את השיר במקום המחיר נמוך לשרות נמוך מדי.
עלבון סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה