פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשיר סמארטפון לא תקין נושא התלונה:
וייס שלומי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רציתי לבקש את עזרתכם בפירסום בעיית צרכנית שחוויתי אם תוכלו לעזור לי בנושא.
המקרה שלי הוא:
רכשתי לפני כ- 3 חודשים (חודש מאי השנה) מכשיר סמארטפון מתקדם עבור אישתי (סמסונג גלקסי S2) ברשת מחסני חשמל בצומת ירקונים בפתח תקוה.
המוכר ציין לפני הרכישה שכל המכשירים הם תומכי עברית וללא עברית מלאה.
אך הוא אמר שהוא יודע שיש מכשיר אחד עם עברית מלאה בכפר סבא.
הוא אמר לי ולאשתי כשהיינו שם שבמידה ואנחנו רוצים לשמור על המחיר ועל המכשיר ("שישריין לנו אותו") אז נשים "על החשבון" מחיר סמלי של 100 ש"ח וכך אנחנו מבטיחים את המכירה שלו ובמידה ונרצה להתחרט נקבל את כספנו חזרה.
חשבנו על כך יום (לאחר ששמנו את המקדמה המדוברת בסניף הנ"ל) והחלטנו לרכוש אותו.
חזרנו לחנות ושם אמרו לי שיש גם מכשיר אחד כזה (עם עברית מלאה) בצומת סגולה בסניף שלהם ואם אנחנו רוצים אפשר כבר לנסוע לשם.
שילמנו 2,799 ש"ח ב- 12 תשלומים בכרטיס האשראי שלנו וניגשנו לקחת.
כשהיגענו למקום מסתבר שאין דבר כזה.
לקחנו את המכשיר וחזרנו לסניף ירקונים ושם אמרו שלא יכול להיות ושיש להם.
חשבנו על זה מספר דק' כדי לבטל ורצינו אך לבסוף אמרנו שנישאר כבר עם המוצר הזה.
מהיום הראשון של המכשיר מרגע הפעלתו יש לו בעיות של קליטה והמחשב שלנו בבית לא מזהה את המכשיר כלל.
השבוע בהיותי בחופש אמרתי שזו הזדמנות פז ללכת ולבדוק אותו אצל היבואן (חברת שיא קום בע"מ - אשר יושבת באיזור התעשיה בכפר סבא)
לחברת שיא קום ישנו טלפון שירות אחד בלבד שהוא כמעט כל הזמן תפוס או שהוא זמין ולא עונים ורק בפעם היחידה שענו הפנו אותי לחברת ח.י שנותנת את שירות סמסונג בארץ.
הם אמרו שעלי לגשת לראש העין שם הם יושבים ולהכניס אותו למעבדה ושבכל מקרה זה יהיה ללא עלות כי יש לי שנה אחריות של היבואן
לא מצאתי את הקבלה לכן ניגשתי לחנות בצומת ירקון של מחסני חשמל על מנת שישחזרו את הקבלה שאוכל להכניסו לתיקון.
שם הבחור אמר שהמכשיר פרוץ בכלל ושהם לא יקבלו אותו (כאשר כל מה שנעשה במכשיר מבחינת הגדרות הן אך ורק סידור המסכים לנוחות המשתמשת (אישתי) והם גם אמרו שאין סיכוי שהם אמרו "אז" שיש מכשיר כזה עם עברית מלאה (אבל נניח כבר לעובדה הזו בצד).
ניגשתי שלשום (19/8) בבוקר לחברת ח.י שמטפלים במוצרי סמסונג בארץ והתלוננתי על כך שאין לו קליטה וכשאני מנסה לסנכרן אותו מול המחשב אז הוא לא מזהה אותו כלל.
הם אמרו שזה לוקח עד 7 ימי עסקים לטפל בו ויבדקו אותו כאשר שם הטכנאי ציין שישנה בעיית חומרה (מה שחשבתי מלכתחילה - שזו כבר בעייה נפרדת כי הרי המכשיר חדש לחלוטין) וזה לוקח כמה ימים לתקן.
עברו להם יומיים והתקשרתי לשירות לקוחות של החברה על מנת לבדוק מה קורה עם המכשיר והם בדקו מול הטכנאי שהוא אומר שבכלל ישנה בעיית קורוזיה במכשיר שנוצר מכך שהמכשיר כביכול נרטב / היה במקום לח וכדומה ואמרתי לה שאין סיכוי כי המכשיר אצל אישתי שנמצאת במשרד וזה לא הגיוני בכלל למכשיר שהוא חדש (3 חודשים)
ואנחנו שומרים עליו מאוד!! ושעלות התיקון עומד על סך 150 ש"ח, מה גם שזאת בכלל לא הבעיה שעליה דיברתי בעת הכנסת המכשיר למעבדה וששקע הטעינה הוא תקין והמכשיר נטען מעולה.

אני ואישתי נמצאים במצב כלכלי לא מזהיר ואנחנו חיים "מהפה ליד" וכל שקל שאנו מוציאים מחושב להפליא.
אנחנו נמצאים בתחושה של ניצול שהחברות הללו מנסות בכל מקרה להוציא כספים מיותרים מהלקוח ושהיא בכלל לא מקשיבה לצרכן ושחברת מחסני חשמל זורקים אחריות על חברת שיא קום בע"מ
והם מעבירים את האחריות על חברת ח.י.

אנא מכם אני מבקש את עזרתכם אם תוכלו להתערב ולעזור לנו בנושא אנחנו נודה לכם מאוד!

תודה רבה,
שלומי וייס.
נייד: 052-2788741
כספי סוג הנזק :
שיחליפו למכשיר חדש / שיתקנו את התקלה המדוברת פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה