פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות של מחסני-חשמל ושל המפיץ IBM-RonLight נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' המלאכה 32, א.ת. פולג, נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תיפקוד לקוי של המחשב מההתחלה והתנערות מאחריות של מחסני-חשמל ושל המפיץ IBM-RonLight.

(לתשומת לבכם: נאלצתי לבחור במגזר לא נכון, כדי לקבל את בית העסק עליו אני מתלוננת. המגזר הנכון הוא "מחשבים")

מדובר במחשב נייד, מדגם X54HY-I3;ASUS-Notebook שקניתי במחסני-חשמל בנתניה ושברשותי מסוף ינואר 2012. התשלום עבור המחשב בוצע ב-31.12.11, ולקיחתו – בתיאום מראש עם מחסני חשמל – חודש אחרי-כן ב- 30.01.12 (בשל עבודות בבית). המחשב שרכשתי הוא באחריות לשלוש שנים – איסוף והחזרה מ- ול- בית הלקוח, על כל חלקיו והתכולה המקורית בעת הרכישה (תוכנות: Windows7, Office Starter, Anti-virus, etc).
קודם התשלום, וידאתי שוב עם איש המכירות שהאחריות חלה על המחשב בכללותו – החומרה, וכל התכולה שבו – התוכנות. אחרי שכך נאמר לי שוב, בלשון חד-משמעית, שילמתי עבור המחשב 3,000 ₪. באתי לאסוף את המחשב ב- 30.01.12 בערב. טרם צאתי את החנות, הופעל המחשב ושפתו נקבעה לאנגלית, כבקשתי.

תיפקוד המחשב היה לקוי מההתחלה. בכל שנות נסיוני עם מחשבים – מעל 20 – לא נתקלתי בתרחיש מסוג זה ובתירוצים שניתנים כדי לחפות על עובדה בסיסית: המחשב אינו מתפקד בהתאם לנקודות המכירה. לא זכיתי ממחשב זה אף לא ליום אחד של תפוקה וקורת-רוח.

שלוש פעמים היה ב-"תיקון" שלא פתר את הבעייה של איטיות ו"התקעות" מחדש. ה"תיקונים", שיחות הטלפון הרבות וזמני ההמתנה הממושכים, גרמו לי להרבה מאד עגמת נפש! נאלצת להמשיך לעבוד עם המחשב הישן שלי, בו כמות הזכרון קטנה לעין ערוך מזו שב- ASUS-Notebook שרכשתי, ולמרות זאת: המחשב הישן מהיר בהרבה מהחדש. האיטיות והתקיעות של הנייד החדש הפכה את העבודה עליו לסיוט!

ב-31.01.12 יומי הראשון לעבודה על הנייד החדש, הוא נעשה איטי עד ש "נתקע". ובהמשך, עם כל תזוזת עכבר הכתב הפך לקטן עד שהפך לזעיר ובלתי-קריא. התקשרתי מס. פעמים ל-,IBM-RonLight ללא מענה. השארתי הודעה - אף אחד לא חזר אלי, גם לא למחרת. התקשרתי שוב ונעניתי אחרי המתנה. משדיווחתי על מאפייני התקלה, אמר לי הטכנאי שזה וירוס. שליח הגיע לביתי לאיסוף המחשב ב- 05.02.12. במעבדה התקינו מחדש את Windows 7 ושפת המחשב נשמרה אנגלית (לבקשתי, הובטח לי שהערה בנושא שימור האנגלית כשפת המחשב תישמר בתיק). המחשב הוחזר אלי כעבור כשבועיים, וזמן קצר אחרי שחיברתי אותו, שוב נתקע ושיחזור מערכת ההפעלה התרחש מעצמו (באישורי); שיחזור שני במספר! גם אחרי השיחזור השני נשנה דפוס ההאטה: ככל שהמשכתי לעבוד, כן האיט המחשב. העבודה עליו הפכה לעינוי ולבזבוז זמן. חזרתי לעבוד על המחשב הישן.

הזמנתי טכנאי בתשלום לעזור בחיבור המחשב החדש ולהנחות אותי: לאור הנסיון הגרוע התחילי, רציתי לוודא שאני עובדת נכון. הטכנאי הגיע ב- 18.03.12 ולאחר הפעלת המחשב והרצתו, שאל אותי אם אני בטוחה שהמחשב שמכרו לי הוא חדש. הוא יעץ לי לדרוש ממחסני חשמל את החלפתו במחשב חדש. העליתי זאת בשיחה עם מחסני חשמל, שהפנו אותי ל-IBM-RonLight, ועם IBM-RonLight – בקשותי להחלפה נדחו על הסף. גם הגעתי מספר פעמים למחסני-חשמל כדי לדבר עם מנהל שיאשר החלפה. ברוב ביקורי בבית העסק ההמתנה ארכה זמן ממושך וגם הסתיימה ב"לך ושוב". שוחחתי עם אנשי המכירות ועם המנהל על דפוס ההאטה וההתקעות שחזר ונשנה בכל פעם, ככל שזמן העבודה נמשך. כל בקשותי להחלפה נפלו על אוזניים אטומות. בכל פעם המענה היה שהמחשב תקין ושפשוט אינני מבינה במחשבים.

שוב התקשרתי ל- IBM-RonLight. דברתי עם טכנאי בשם (כל השמות בידי) וביקשתיו שינחה אותי באמצעות הטלפון בפתרון הבעיה. הטכנאי ענה שאי אפשר לעשות זאת בטלפון ושעלי לארוז את המחשב ולשולחו שוב לתיקון. ב- 20.3.12 המחשב נשלח לתיקון בשנית. ב- 25.03.12 התקשרה אלי .. ואמרה שהחומרה בסדר ושצריך לפרמט שוב, תוך שהיא משמיעה באוזני הרצאת-טיוח ארוכה ומיותרת. התנגדתי לפירמוט נוסף, כי המחשב החדש כבר פורמט פעמיים. מאוחר יותר דיברתי עם .., מנהלת בשירות לקוחות שהבטיחה להסלים את תלונותי. כעבור כיומיים היא שבה אלי עם: הטכנאים אמרו לה שהחומרה בסדר גמור אבל שהתוכנות, התכולה המקורית בעת הרכישה, לא כלולות באחריות! בניגוד מוחלט למה שהובטח לי ע"י אנשי המכירות, טרם הקנייה. שוב ושוב התקשרתי ל- IBM-RonLight ודיברתי עם אחראי/מנהלי מחלקות, כולל: (כל השמות בידי) בדרישה שיעמדו במחוייבותם לתפקוד מלא של כל שהיה כלול במחשב כפי שהובטח לי בעת רכישתו. בכל פעם נדחיתי באמירות נוסח: "התוכנות לא באחריות.. המחשב תקין.." הוצע לי להגיע למעבדת IBM-RonLight כדי לקחת אישית את המחשב ולקבל תדרוך. הסכמתי על אף אובדן הזמן הכרוך בנסיעה מנתניה למעבדה בגבעת שמואל. ב-03.05.12 הגעתי למעבדה כדי לקבל את המחשב ואת התדרוך המובטח. מסרתי את הנתונים לפקיד ופקידת הקבלה והמתנתי. שמתי לב שהפקידים לא מתייחסים לבקשתי וממשיכים בשיחתם האישית. כשהערתי להם על ההמתנה שלא לצורך, האריכו את זמן ההמתנה שלי ואף טענו שהנתונים שסיפקתי לא מספיקים למתן השירות שאני מבקשת.. בסוף, כשהגיע הטכנאי עם המחשב, ה"תדרוך" ארך מס. דקות והתמקד על הפעלת המחשב. שוב נאמר לי שהמחשב תקין ושהאחריות היא על החומרה בלבד. כשחזרתי לעבוד על המחשב בביתי, נשנה הדפוס של איטיות בלתי סבירה.

בחודש מאי הגעתי למחסני-חשמל מס. פעמים בדרישה מחודשת להחלפת המחשב. לא תמיד יכולתי להמתין את משך הזמן הבלתי סביר כדי לדבר עם המנהל. ב- 16.05.12 איש צוות בחנות התקשר לסוכנת IBM-RonLight בבקשה לקבל אישור להחלפת מחשב בשל תפקוד לקוי בהתאם למה שתיארתי. משמיעת השיחה התרשמתי שאין זה המקרה הראשון מסוגו. "(השם בידי)" הורתה שעלי להתקשר למחרת בבוקר ב-9:00 למעבדה ולדבר על-כך עם מנהל המעבדה שבסמכותו לתת את האישור. נאמר לי מפורשות שאוכל לדבר עם המנהל האמור (שמו בידי) בבוקר. למחרת, ההתקשרתי ב-9:15 בבוקר ל: 03-9520520 והקשתי על שלוחה 110 (מעבדה). לא היה מענה וגם לא אופציה להשאיר הודעה; התקשרתי מס. פעמים, במשך כחצי שעה, ובכל פעם המתנתי עד שהתפריט חזר על עצמו מחדש שוב ושוב. בכל פעם ללא מענה אנושי. התקשרתי לIBM-RonLight להתלונן על-כך ונאמר לי שאין להשיג את ... בטלפון ושעלי לשלוח אימייל – ניתנה לי הכתובת הסטנדרטית לתמיכה טכנית. שלחתי אימייל ובו בקשה להעביר למנהל האמור כדי שיאשר ללא דיחוי החלפת המחשב שרכשתי במחשב חדש. ב-20.05.12 קבלתי את המענה הסטנדרטי באימייל (ללא חתימת השולח), שהמחשב תקין ובקשתי נדחית.

ב - 22.05.12 הבאתי את המחשב למחסני-חשמל שוב בדרישה להחלפה. הוצע לי במקום זאת שמחסני חשמל ישלחו את המחשב לתיקון נוסף ואם שוב לא יעבוד כראוי, נדבר. הזכרתי להם לשמר את האנגלית בשפת המחשב. כיוון שלא שמעתי ממחסני-חשמל, הגעתי לבית העסק ב- 17.06.12. נאמר לי שהמחשב כבר הוחזר ושהוא תקין. בניירת שסיפקו לי נאמר שהדיסק הקשיח הוחלף ושהכל תקין. ביקשתי שיפעילו את המחשב. המחשב עלה לאט כלשהו (כבר בהתחלה) ובעברית! גם נאמר לי שכל תיקון נוסף, כולל החזרת השפה לאנגלית - למרות שהמעבדה החליפה את שפת המחשב לעברית, בניגוד להוראתי המפורשת! - ייגבה ממני תשלום מלא. סירבתי לקבל את המחשב בחזרה אלי. המחשב נשאר במחסני-חשמל בנתניה. ביקשתי את פרטי ההתקשרות למנכ"ל מחסני-חשמל – נעניתי בסירוב למתן מידע זה. אחרי שהייה ממושכת בחנות, ניתן לי מס. טלפון - אחד ממס. הטלפון של הרשת. בכל שיחה, כשזכיתי במענה, דרישתי להחלפת מחשב נדחתה.

בשלב זה, כיוון שבקשתי המפורשת להחלפה לא טופלה עד עתה, ואמוני אבד בשתי החברות המעורבות, אני מבקשת החזר כספי מלא תמורת המחשב ופיצוי על עוגמת הנפש, שיחות הטלפון המתמשכות ובזבוז הזמן. מבקשת את עזרתכם בנושא. תודה!
עוגמת נפש, בזבוז זמן ומשאבים סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי על עוגמת הנפש, שיחות הטלפון המתמשכות ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה