פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון וידיאו נושא התלונה:
אברגיל מייק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
צומת ירקון כתובת:
סניף ירקון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.4.2005 רכשתי וידיאו מסוג טושיבה במחסני חשמל סניף ירקון דגם וי 31 ליפני כחודש התקלקל הוידאו ולא ניתן היה ליצפות בסרטי וידיאו פניתי למחסני חשמל בכדי שיתקנו את המכשיר שעדיין חלה עליו אחריות מחסני חשמל כנראה יבוא אישי שלהם מסרתי את הוידיאו למחסנאי במקום ונאמר לי שהוידיאו יהיה מוכן תוך חודש ימים אני שאלתי מדוע הרי בתעודת האחריות מצויין שהתיקון יתבצע תוך מקסימום 12 ימים ולא היתה להם תשובה מספקת המכשיר הוחזר אלי כעבור חודש ושבוע מתיקון הגעתי ולקחתי את המכשיר לביתי הפעלתי את המכשיר אך התקלה עדיין לא סודרה והוידיאו לא פעל כשורה התקשרתי לסניף ודיווחתי על כך אמרו שיבררו עם המנהל ויחזירו לי תשובה על המשך הטיפול אך גם פה לא נעשה שום דבר ולא חזרו אלי אני ניגשתי לסניף אתמול עם הוידיאו וזאת לאחר ששוחחתי בטלפון באותו יום עם מנהלת הסניף במקום פגשתי את מירב מנהלת הסניף והיא הפנתה אותי לטכנאי הוידיאו במקום בחור צעיר בשם אורן שאמר שיבדוק את הוידיאו ניגשנו לאחת הטלויזיות מהתצוגה ובדקנו את הוידיאו וגם אצלו הקלטת ריצדה וקפצה וראו מסך מטושטש שאלתי את אורן האם הוא רואה שיש תקלה וכך לא ניתן ליצפות בסרט תשובתו היתה שהקלטת שלו ישנה ולא תקינה ואמר לי תיגש תביא קלטת חדשה ומקורית וזו הבעיה שאלתי אותו מה הידע שלו בוידיאו והנ"ל שיקר לי במצח נחושה שהוא טכנאי וידיאו הוא ניגש איתי למירב ואמר שמבחינתו המכשיר תקין לחלוטין מירב אמרה לי שאם אורן קבע זאת אז אין מה לעשות לקחתי את המכשיר לביתי לאחר שהילדים כבר חודש וחצי לא ראו וידיאו ואני מתכונן לקחת אותו לטכנאי באופן פרטי אל מנת לתקנו למרות שהוידיאו באחריות אך מי כך למדתי לקח אחד ומסר שהזול בסוף זה היקר ואין מציאות בחיים ולכל דבר יש מחיר לכן אני רוצה לומר שהשרות שם גרוע ביותר ולא תואם סטנדרט של רמת שרות של רשת שמכבדת את עצמה. אין יחס ללקוח והלקוח צריך להתחנן לקבלת שרות בסיסי אשר מגיע לו כשהמכשיר בתוקף ובאחריות מציגים מחסנאי בשם אורן שמתחזה כטכנאי וידיאו ומחליט על כשירות המכשיר ללא כל סמכות גם פרק הזמן של תיקון המכשיר כחודש ושבוע לאחר שהחברה התחייבה בכתב בתעודת האחריות על 12 ימי תיקון אני כבר לעולם לא יקנה שם וממליץ לאחרים לשלם קצת יותר אבל בבוא היום זה ישתלם ואני לא בא כרגע להמליץ על רשתות חשמל טובות יותר אך מקניות שרכשתי בחיי ברשתות אחרות שילמתי יותר אך השרות היה בהתאם אז אנשים שלא יעבדו עליכם ואל תתפתו למחירים זולים אין מתנות בחיים
תודה ולהתראות



















בזבוז זמן כסף ועלבון סוג הנזק :
עיני רוצה שום תיקון מהם אני יתקן אצל טכנאי חיצוני פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה