אין מוצר, אין כסף, אין שרות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יגאל אלון 127 - ת"א |
כתובת: |
מחסני חשמל ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב9/12/12 במחסני חשמל סניף ת"א נרכש מוצר IPAD3 טאבלט. נרכש כמתנה לילדה. בתאריך יום הולדת 21/12 נפתח הטאבלט והתגלה שאינו תקין. לא ניתן להשתמש בו - לא ניתן להזין כל פרטים, להתחבר למערכת כיוון שמכשיר נעול (הופעל קוד גישה!).בנוסף המצלמה אינה תקינה. לא ניתן להפעיל.בנוסף - באריזה לא היה כולל מטען וספח מלווה.
ב 22/12 פנינו לסניף הקרוב למגורים סניף עין המפרץ - עכו - בצפון.
נמסר לנו שמכשיר לוקחים לבדיקה ושולחים לסניף ת"א למעבדה.
עד היום 27/01/13 - טרם מקבלים תגובה. מדי פעם (פעם האחרונה שיבלנו התייחסות 13/01) יש מענה טלפוני ומסר שהנושא בטיפול. אך עד היום אין מכשיר, הכסף ששולם 2500 ש"ח חייבו. אין זיכוי, אין מכשיר, אין פיצוי , אין שרות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת מכשיר חדש / החזר כספי + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|