פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר פגום-חוסר יחס-והתנערות מאחריות נושא התלונה:
חגי שון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המנור 2 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזיה לאימי שהיא אדם מבוגר,היא לא מבחינה בפגמים שעל הטלויזיה,אבל כאשר צפיתי בה,התגלו כתמים צהובים,כמו כן הסאונד לא טוב התמונה מטושטשת,ובקיצור מכרו לךי טלויזיה לא טובה.התקשרתי למוקד והגיע טכנאי אליה הביתה.הטכנאי אמר שזה ייקח כמהב ימים לתקן,למה אני צריך להשאיר אשה מבוגרת ללא טלויזיה כאשר קניתי טלויזיה חדשה לגמרי?כאשר התקשרתי לסניף בו קניתי את המכשיר,היחס היה מזלזל והבנתי שנפלתי לתרמית ע"י חברה שמציגה עצמה כרשת חנויות אמינה.אני לא מוכן שירמו אותי,הם מסתתרים מאחורי המדיניות שלהם כחוק,אבל מתנהלים כמעכרים לכל דבר על גבול הנוכלים.אני מתכוון להילחם בהם בכל דרך אפשרית,אני את הסבלנות שלי איבדתי ואני מתכוון לקבל את כספי בחזרה בדרך חוקית או לא חוקית.אין מצב שאתנהל מול רמאים שמצפצפים על החוק ומוכרים מוצרים פגומים ומתנערים מאחריות.
כספי,ושיקרי. סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה