פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון סלולרי פגום- שרות לקוי של הסניף,זילזול בלקוח. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מחסני חשמל, עין המפרץ כתובת:
עין המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב6/12/12רכשתי טלפון סלולרי מדגם SAMSUNG NEXUS 19250הניד כבר בימים הראשונים נהג פשוט להתנתק לאחר שיחה של דקה או בעת שליחת ד.אלקטרוני או סתם כך תוך כדי עבודה,נגשתי לסניף וביקשתי להודיע על התקלה בעמדת המכירה הנציגים אמרו לי שזה יכול לקרות והלכתי, ברצוני לציין שאני רכשתי מכשיר יקר (2300ש"ח)לצורכי עבודה התופעה חזרה לעצמה בכל יום ,חווית הקניה נפגמה, כאיש העובד המון עם טלפון(מנהל אזור ) גם העבודה נפגמה ,שוב נאלצתי לחזור לסניף ובקשתי להחליף את את המכשיר הפגום, לא הסכימו בטענה שקודם צריך לשלוח למעבדה,למורת רוחי,מאין ברירה לקחו את המכשיר ושלחו למעבדה ,ביקשתי שהטיפול צריך להיות מהיר מאחר ואני עובד עם הנייד,לאחר 3 ימים התקשרתי הנייד לא הוחזר..רק לאחר 10 ימים הוחזר הנציגים אמרו לי "כי המכשיר נבדק ביסודיות וטופל לכן זה לקח הרבה זמן." לאחר יום שהיה ברשותי שוב חזרה התופעה ואפילו יותר גרוע..כמו כן ביקשתי להביט בנייר המעבדה לבדוק את מהות הטיפול ומה רבה היתה תדהמתי לגלות שבגוף הנייר מצויין שהמכשיר בכלל לא עבר כל בדיקה או טיפול מאחר ואין נרכש מהסוכן שאליו נשלח המכשיר. חזרתי כועס לסניף מחסני חשמל עם הנייר של המעבדה והנציגים נותרו אדישים בטענה שנעשתה טעות בזיהוי הסוכן ולכן המכשיר הגיע למעבדה אחרת. מכאן יוצא שבעצם שיקרו לי לאורך כל הדרך בעת שביקשתי לדעת מה קורה עם הטלפון...!לאחר דין ודברים בקשתי לבטל עיסקה ולקבל את כספי חזרה מאחר ואבדתי כל אימון בשרות בנציגים ובמחסני חשמל בכלל שלא נדבר על כך שמהלך עבודתי נפגע מאד ללא נייד, שוב לא הסכימו לבטל עיסקה ומנהלת המחלקה שלחה שוב את המכשיר למעבדה והפעם הובטח שהטיפול יהיה מהיר יום יומיים וזהו....לא דובים ולא יער...המכשיר נשלח למעלה משבועיים ועד עתה לא חזר ....אנישוב ללא נייד ,עוגמת פש רבה,חווית קניה מן הגרועות שהיו לי, מהלך עבודה נפגע נאלץ להשאיל נייד בכל פעם מילדיי...והסיפורים והתרוצים ממשיכים לרוץ בכל יום שאני דורש לדעת מה קורה. זה פשוט בזיון מאין כמוהו אני אישית מנהל אזור בחברה מאד גדולה וידועה העוסקת גם כן בשרות אוי ואבוי באם זה היה הסטנדרט שלנו...מחסני חשמל נתגלתה עבורי במערומיה , אני אהיה שגריר רע מאד עבורה . אבקש בלא דיחוי לבטל את העיסקה ולשחרר אותי מכבלי החברה הרעה הזאת. כל יום שעובר כך זה פוגע בי אישית בעבודה ועל כך אתבע בכל מחיר וקניין את מחסני חשמל ,
במקביל פניתי למערכת תיקשורת ידועה, לאמון הציבור ולמשרד ממשלתי הממתיןלנתונים שהעביר אליהם .
עלבון, זילזול, עוגמת נפש סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה