פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טאבלט מקולקל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המנור חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה29.11.12 רכשתי טאבלט במחסני חשמל בחולון. לאחר כמה ימים המכשיר שבק חיים והחזרתי אותו למקום שממנו רכשתי אותו אמרו שיעבירו למעדה ויחזרו אלי. לאחר כשבועים חזרתי ואמרו לי שצריך לחכות 30 ימים(הם לא מציינים את זה בטופס וגם זה הטעייה).חזרתי לאחר 35 ימים מיום החזרת המכשיר ונאמר לי שצריך לחכות 30 ימי עבודה(לא כולל שישי שבת) אז חיכיתי עוד שבוע שייאגרו 30 ימי עבודה והפלא ופלא עדיין אין מכשיר לא מתוקן ולא מקולקל.
בכל אותם פעמיים שהייתי ביקשתי לדבר עם מנהל או אחראי אבל מעולם לא היה בנמצא.אבל הפלא ופלא שהתקשרתי בטל כמה פעמים אם בכלל הצלחתי להשיג אותם.כל מי שענה לי היה מנהל. אבל אחרי זה שהתקשרתי שוב ונקבתי בשם של מי שדיברתי טענו שהוא/היא לא המנהלים.
עכשו אני רודף אחרי הסניף בבקשה הכי פשוטה שקיימת ועדיין לצערי צוחקים עלי בפרצוף רק תחזירו לי את המכשיר אפילו את המכשיר המקולקל רק תחזירו לי אותו וגם את זה הם לא עושים.
ולא רק זה וכדאי שאנשים ידעו שברגע הם קונים מכשיר טאבלט במחסני חשמל(יכול להיות בכל מקום אחר וזה כבר רמאות לשמה).
שהם קונים מכשיר חד פעמי לשמוש.
ובחברה מודעים.ולך תדע שהם לא מוכרים מכשירים מקולקלים מראש ובידיעה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה