מכירת טאבלט פגום - אין מכשיר, אין כסף |
נושא התלונה: |
זכרוב/גרנובסקי מיכאל/אמה |
שם/כינוי: |
שבת 22 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
עין המפרץ - עכו |
כתובת: |
סניף עין המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב9/12/12 במחסני חשמל סניף ת"א נרכש מוצר IPAD3 טאבלט. נרכש כמתנה לילדה. נרכש במיוחד בסניף מוכר וגדול כמשדר אחריות ואמונה למוצריו. אבל בתאריך יום הולדת 21/12 נפתח הטאבלט והתגלה שאינו תקין. לא ניתן להשתמש בו - לא ניתן להזין כל פרטים, להתחבר למערכת כיוון שמכשיר נעול (הופעל קוד גישה!).בנוסף המצלמה אינה תקינה. לא ניתן להפעיל.בנוסף - באריזה לא היה כולל מטען וספח מלווה.
ב 22/12 פנינו לסניף הקרוב למגורים סניף עין המפרץ - עכו - בצפון.
נמסר לנו שמכשיר לוקחים לבדיקה ושולחים לסניף ת"א למעבדה.
עד היום 18/02/13 טרם מקבלים תגובה. מדי פעם יש מענה טלפוני ומסר שהנושא בטיפול(לא ברור במה מטפלים, פעם אומרים שמתקנים מצלמה, פעם בודקים את המכשיר, פעם החזירו אותו מעכו לת"א כיוון שאנחנו רוצים חדש (למרות שאף פעם אף נציג לא יצר קשר איתנו, לא שאל מה הציפיות שלנו ומה הדרישות)) אך עד היום אין מכשיר, הכסף ששולם 2500 ש"ח חייבו. אין זיכוי, אין מכשיר, אין פיצוי , אין שרות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מכשיר חדש או ביטול עסקה כולל החזר כספי מלא + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|