פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב :
שמי בוסקילה אנה ואני רכשתי מזגן "FTN-30" לאחר יום עבודה ביקשתי להחליף דגם " ונאמר לי שאין בעיה ...
לאחר שבוע שהיו אמורים לספק לי את המזגן ולקחתי יום חופש , לא הגיעו .
לאחר הפנייה לסניף נאמר לי שהם יגיעו יומיים אחרי ועדיין לא הגיעו ..
שוב הימתננו ואז לאחר שבועיים וחצי נגשנו לסניף וביקשנו פיצוי או ביטול עיסקה ואז גב' " ליבי " מנהלת הסניף הרגיעה וביקשה קודם לברר מי יוכלו לספק את המוצר ואז שנדבר על פיצוי .
סוכם שלאחר יומיים תיהיה הובלה ואז היא סיכמה שהפיצוי יהיה ע"ס 100 ש"ח .
כמובן שביטלנו באותו רגע את העיסקה והיא הבטיחה שהצ'קים יגיעו בדואר .
ב -2\10 נפרעו 2 צ'קים ואד מהם בכלל היה לתאריך 14\1\10 שכמובן חזר בגלל " הופקד לפני זמנו".
שוב פניתי לסניף ושוב גב' ליבי טענה שזו טעות ושהם יחזירו לנו בצ'ק של החברה את הסכום שנפרע ,, אני שוב כועסת ומבקשת גם על הצ'ק פיצוי כי לא יתכן שהם לא ישלמו על טעיות כאלה וביקשתי מנהל , אבל לא חזר אלי אף אחד.
אתמול הייתי בסניף שוב ודרשתי לדבר עם מנהל ולאחר בצעקות היום חזר אלי מישהו שטען שהוא מנהל ואין שום פיצוי והדגיש שליבי היא מנהלת מצויינת ומעולה והיא יודעת מה היא אומרת .
אני מאד פגועה על היחס ולא מאמינה שעדיין פועלים ככה בארץ .
תודה על טיפולכם ,
בוסקילה אנה 052-6566453.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה