פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קומקום חשמלי מקולקל לאחר כמה חודשים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
פאוור סנטר נס ציונה כתובת:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים רכשנו קומקום חשמלי שהתקלקל. ניגשנו לסניף בנס ציונה ונאמר לנו שהמנהלת לא נמצאת ורק היא יכולה לעזור, לאחר כמה ימים נגשנו שוב לסניף ושוב המנהלת לא נמצאת ורק היא יכולה לעזור. ביקשנו שיעזרו לנו בכל זאת אנחנו לקוחות ותיקים ואת כל מוצרי החשמל שלנו רכשו ברשת הנ"ל אבל התעלמות טוטאלית מכל מוכרי החנות ומכל פקידות הקבלה!!! המתנו כרבע שעה שמישהו יתייחס אלינו... למה כי לא באנו לרכוש מוצר!!! ביקשנו מאחת הפקידות לפחות מס טלפון של השירות ואמרה לנו אין לי... אני לא יודעת... פשוט ביזיון ותחושה של זלזול בצרכן שאנו באים לרכוש מוצר כולם קופצים עלינו ושבאנו פעם הראשונה עם איזו בעיה מתעלמים.
כספי סוג הנזק :
החלפת קומקום חדש ולא משלוח למעבדה לתיקון ולהמתין חודש!!!! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה