|
|
|
|
|
|
טלויזיה פגומה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 27/4/2005 רכשתי טלויזיה מדגם טושיבה.ב14/2/2006 באופן פתאומי התמונה התכווצה והצבעים נעשו כהים.במסגרת האחריות פניתי לשירות.הטלויזיה נלקחה למעבדה למספר ימים(למיטב זכרוני כ5 ימים) והוחזרה.בתאריך 8/6/2006 קרתה בדיוק אותה תקלה.לא פניתי לשירות שכן הטלויזיה אינה במסגרת האחריות ולא מהם רכשתי את הטלויזיה.פניתי למחסני חשמל.לטענתי הטלויזיה פגומה מלחתחילה ולא ייתכן שטלויזיה בת שנה וחודשיים שנקנתה במקום מוכר כמחסני חשמל תיזקק לתיקון חוזר אלא אם כן היא פגומה מתחילתה.לא הגיוני שאצטרך לבזבז שעות עבודה (בהמתנה לטכנאי) ולהשאר ימים ללא טלויזיה.תגובת הסניף לא היתה לרוחי ולאחר וויכוחים רבים עם אחראית משמרת ולאחריה עם סגנית מנהלת הסניף נאמר ששיצרו עימי קשר בבקר ויקיימו שיחת וועידה עם מעבדת השירות.(ההרגשה היתה שהם "עושים לי טובה")בכל מקרה נראה לי שעל מחסני חשמל לספק לביתי טלויזיה חדשה שתשמש אותנו לשנים הבאות כמו כל טלויזיה תקינה.
בברכה
מיכל
|
למעשה כל סוגי הנזק שמפורטים ברשימה |
סוג הנזק : |
טלויזיה חדשה שתסופק ישירות לביתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|