פרטי התלונה

תלונות פתח תקווה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי מתמשך באשמת החברה וזיכוי חלקי בגלל נוהל שלהם נושא התלונה:
רוזן ליאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מתאריך 01.09.2012 החלפתי בעלות עם הדייר היוצא, מסתבר שכשהחברה מעבירה בעלות היא מאפסת את מספר הנפשות בלי הודעה ללקוח החדש שהיא איפסה ובלי בקשה לדרישה של עדכון מספר נפשות חדש.
מה שקרה בפועל לאחר שנה זה ששמתי לב בחשבונית האחרונה תקופה 09.10.2013 שהם מחייבים אותי סכום גבוה בגלל שמספר הנפשות הוא אפס (הם איפסו זאת בעצמם וללא כל הודעה על כך).

היום כשאני מבקש זיכוי לאחר עדכון מספר נפשות ל-3 , נאמר לי כי מדיניות החברה היא לזכות 2 תקופות אחורה בלבד ואין מה לעשות.
כמובן שהסברתי להם כי הם לא יכולים גם לא לזכות אותי על כל התקופות כאשר הם אחראים על איפוס מספר הנפשות בלי להודיע לי, במילים פשוטות זה לא מזיז להם והם דבקים בנהלים שלהם.

נוצר מצב של "הונאה" לכאורה (שיטת המצליח).
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על כל התקופה מ 09.2013 ועד היום + פיצוי עוגמת נפש ובזבוז זמן פתרון נדרש :

פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
לוי פומרנץ, נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
נא לפנות ישירות לברת מיתב. תגובה:
כנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה