פרטי התלונה

תלונות פתח תקווה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה של חשבוניות לתשלום ארנונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברצוני להתלונן על הבעיה שנמשכת כבר מתחילת השנה: החשבוניות לתשלום ארנונה לא מגיעות בזמן או בכלל לא מגיעות. ולא רק לדירה שלי אלא גם לדיירים אחרים בבית שלי ובביתים סמוכים.
נכון למקרה האחרון: החשבונית לתקופה 6 לטענת העירייה נשלחה אליי ב 01/11 אבל מה - מאז לא הגיעה. במוקד ניסו להאשים את הדואר אבל זה לא עבד - התברר שחלוקה היא באחריות של העיריה. מ16/11 אני כל כמה ימים מתקשרת כדי להבין מתי אני אקבל את החשבונית וכל פעם "שולחים לי חדשה". העובדה שאני גרה במרחק של פחות מ5 דקות מהעיריה גם קצת מקצין את העניין, אם היו רוצים - כבר מזמן היו שולחים. בפעם האחרונה ב 27/11 הבטיחו לי שמישהו יחזור אליי מהמחלקה האחראית על החלוקה, בנתיים שאשלח פקס עם תלונה על אי קבלת החשבוניות והכל יסתדר - עשיתי - לא קרה כלום - אף אחד לא חזר אליי, אף אחד לא טרח לפתור את הבעיה.
בנתיים אני שולחת פקסים למחלקת הארנונה לשווא
כתבתי תלונה כאן ולמחלקת תלונות הציבור בעירית פתח תקווה.
היום כבר 04/12 זה אומר ש"איחרתי" את התשלום כבר בשבוע וכמובן ייחיבו אותי בעמלות/ריבית כמו שמקובל .
אשמח אם תוכלו לעזור כי אני כבר מיואשת מהסיפור
הרי שמה אני רוצה - סה"כ לשלם תשלום ארנונה במן
תודה מראש
בזבוז זמן, עוגמת נפש, נשבר לי סוג הנזק :
שיסדרו את העניין פעם ולתמיד ולא יגבעו ממני ריביות על רשלנות שלהם פתרון נדרש :

פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
לוי פומרנץ, נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
התושבת פנתה אלי ישירות.
עניינה נמצא בבירור
תגובה:
התושבת תעודכן ישירות בסיום הבירור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה