פרטי התלונה

תלונות פתח תקווה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקמת גדר, פלישה לשטח הבניין, סגירה כניסה לחצר ובזבוז כספי הציבור נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
מקווה שתוכלו לעזור בנושא ולהוציא את האמת לאור שעיריית פ"ת פולשים לשטח הבניין ומבזבזים את כספי הציבור

הבניין ברחוב אורלוב 13 קיים משנת 1962 קיים שנה, היה שם כניסה לחצר הבניין וכניסה עם רכבים עד שעיריית פ"ת החליטה לפלוש לבניין

1. בשנת 2013 עיריית פ"ת החליטה לפלוש לחצר הבניין ולשים גדר שתסגור את הכניסה לבניין מצורף תמונה של הגדר

2. הגדר פורקה לאחר שהורכבה שלא כחוק

3. עיריית פ"ת החליטה להגביהה את המדרכה (בשום בניין אחר ברחוב אורלוב לא עשו הגבבה למדרכה רק באורלוב 13 מצורף הסרטון https://www.youtube.com/watch?v=8Jl6LSaE88I )

4. שנת 2016 עיריית פ"ת מחליטה שום לשים את הגדר ולסגור את הכניסה לבניין

5. שלחתי מכתב לעיריית פ"ת על סמך מה שמת את הגדר? פלשתם לחצר הבניין ? ומדוע בזבזתם את כספי הציבור

6. טלי סנה מגיבה בצורה מצ"ב תגובתה (ובגלל שהיא משקרת! ) אני מצרף את תגובת נת"ע


אלי שלום,

הגדר הוקמה בפועל ועפ"י חוק ע"י חב' נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים)
הגדר הונחה בשנית, לאחר שאת הגדר הראשונה פרקו בזדון.
בנושא כספי ציבור, הרי שישנה התחשבנות בינינו לבין נת"ע בהיבט הכספי.


בברכה,

טלי סנה
מנהלת מחלקת שרות לתושב
בלשכת ראש העיר




דוד שלום,

בהמשך לפנייתך ולאחר תכתובות מיילים רבות בנושא,
חב' נ.ת.ע סיימה את עבודתה באזור לפני כ- 5 שנים (אפריל 2008),
כל השטחים בהם עבדה חב' נ.ת.ע נמסרו לעירייה.

כפי שציינו בעבר, חב' נ.ת.ע החזירה את המצב לקדמותו ואף שיפרה
את חזות הבניין.

אין לחב' נ.ת.ע אפשרות לחזור לעבוד בשטח הבניין.

יש באפשרותך לפנות לאגף פניות הציבור בעיריית פ"ת.

בברכה,


מיכל צימר
אגף הסברה, יחסי ציבור וקשרי קהילה
טלפקס 03-7243085





א. אבקש לדעת מדוע עיריית פ"ת פלשו לשטח הבניין

ב. למה עיריית פ"ת משקרים כפי שניתן לראות את תגובת נת"ע ואכן נת"ע סיימה לעבוד ב2008 ברחוב אורלוב 13 ורק ב2013 עיריית פ"ת פלשה

ג. על סמך מה עיריית פ"ת מבזבזת את כספי הציבור (התירוץ עם נת"ע לא מתאים כי התגובה מוכיחה אחרת ! )

אשמח אם תצליחו לעשות צדק בנושא ולהוציא את האמת לאור

בברכה,




עוגמת נפש סוג הנזק :
להסיר את הגדר פתרון נדרש :

פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה