פרטי התלונה

תלונות פתח תקווה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עונים בנושא גבייה נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנסה להשיג את הגבייה כדי לברר מדוע ולמה קיבלתי חיובים שלא שילמתי שילמתי רק אחרי שנתיים (שזו בעיה אחת חמורה אבל נעזוב את זה).ונניח שלא שילמתי ואני רוצה לשלם לפני שאקבל פניה מהוצאה לפועל אני רוצה לפחות שיענו לי בטלפון שמספרו 039052292 שלפחות יהיה לי הזכות לדעת על מה אני משלם ושאני לא משלם סתם אך "נדא" כמו שאומרים המזכירה האוטומטית עונה עם הודעה להמתין אבל עד לכתיבת הודעה זו עדיין לא ענו לי(משעה 14:00 ועד 15:00 ועדיין אין מענה)וזה כבר הרבה פעמים אז לשלוח חוב או דרישה לתשלום אין להם בעיה אבל לתת מענה טלפוני זה מאוד קשה. בושה!!!!!
כמו כן בזבוז כסף לטלפון סוג הנזק :
להוסיף את שעות המענה שלא יהיה רק בין שתיים לארבע כ פתרון נדרש :

פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
לוי פומרנץ, נציב פניות שם ותפקיד:
בכוונתי לוודא כי נציג הגבייה ייצור קשר עם הפונה. תגובה:
יטופל ישירות מול הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה