פרטי התלונה

תלונות פתח תקווה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נרכש טוסטר אובן עבור אמי הזקנה ממחסני חשמל בפתח תקוה בסכום 539 שקל.מתחילתה הטוסטר היה פגום ולא היינו מודעים לזה ,הוחזר לחברה לתיקון לצערנו נשאר בחברה 3 חדשים בלי תיקון ובלי להודיע לנו, אחרי שנלקח מהחברה נתברר כי הטוסטר לא היה מתוקן ,הוחזר שוב לחברה אחרי כמה ימים שהיה אצל אמי הזקנה ,בלי תיקון ובלי נגיעת יד.כעת הטוסטר נשאר בחברה ובלי פתרון ובלי תיקון,לאחר דין ודברים עם אחראית שירות הלקוח תשובתה הייתה תעשו מה שאתם רוצים בקשתי לעזור לאמי הזקנה לפתרון הבעיה ולקבל זכוי או טוסטר חדש כי מאד נחוץ לאמי . תודה רבה ושנה טובה וחג שמח.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה