שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שני 11 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקווה |
כתובת: |
פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נרכש טוסטר אובן עבור אמי הזקנה ממחסני חשמל בפתח תקוה בסכום 539 שקל.מתחילתה הטוסטר היה פגום ולא היינו מודעים לזה ,הוחזר לחברה לתיקון לצערנו נשאר בחברה 3 חדשים בלי תיקון ובלי להודיע לנו, אחרי שנלקח מהחברה נתברר כי הטוסטר לא היה מתוקן ,הוחזר שוב לחברה אחרי כמה ימים שהיה אצל אמי הזקנה ,בלי תיקון ובלי נגיעת יד.כעת הטוסטר נשאר בחברה ובלי פתרון ובלי תיקון,לאחר דין ודברים עם אחראית שירות הלקוח תשובתה הייתה תעשו מה שאתם רוצים בקשתי לעזור לאמי הזקנה לפתרון הבעיה ולקבל זכוי או טוסטר חדש כי מאד נחוץ לאמי . תודה רבה ושנה טובה וחג שמח.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|