פרטי התלונה

תלונות פתח תקווה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מידע ויחס מזלזל ממחלקת תיכנון ובניה בעיריה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
בעקבות המכרז לקרקעות המנהל בשכונת בילינסון פניתי 4 בדצמבר למשרד המידע התיכנוני לבניה והופנתי לפקידה בשם דנה יעקובי.
אני אציין מראש שאיני סוכן נדל"ן ואיני בקיא בכל פרטי התכנון לכן ביקשתי ממנה פרטים לגבי מגרש בשכונת בילינסון.
היא אכן סיפקה לי את רוב המידע, ולגבי שאלות שהיא לא ידעה לענות עליהן היא הפנתה אותי לסמכות שאמורה לתת לי את תשובות. באשר לשאלה מדוע אין מעבר בין שני מגרשים ספציפיים (נוגעת למידע תיכנוני), היא אמרה לי לפנות לסילביה (באותה קומה) או למנהל למקרקעי ישראל.
סילביה שהיתה מופתעת שפניתי אליה עם השאלה אמרה שאין לה שם נגיעה בדבר והיא אינה יודעת דבר על הנשוא.
הלכתי למנהל (יום מבוזבז נוסף) ושם אמרו לי שהם העתיקו את התוכניות מהעיריה ולכן הם (העיריה) צריכים לתת לי את התשובה לשאלתי.
כאשר התקשרתי שוב לדנה היא אמרה שוב לפנות למנהל, וכשאמרתי לה שבמנהל אמרו שאגף התכנון אחראי לסוגיה היא אמרה שאין לה מושג מדוע אין מעבר בין המגרשים. ואז היא החלה "לנפנף" אותי בטלפון כשכל פעם היא אומרת תתקשר עוד כך וכך זמן ....
היא שאלה אותי מדוע לא צילמתי את התיק. אמרתי לה שהיא אמרה שאין צורך בצילום התיק מכיוון שבחוברת המכרז מופיעים כל הפרטים.
לאחר מספר ימים, בניסיון נואש להשיג את המידע ובניסיון להימנע מבזבוז ימי עבודה נוספים ניסיתי שוב ושוב להשיג אותה, היחס שלה היה משפיל, מזלזל ומכעיס. היא צעקה עלי בטלפון ולא נתנה לי לאמר מילה.
כל מה שביקשתי זה לקבל את המידע שמגיע לי במחלה הזו – הרי למטרה זו המחלקה קיימת.
בזבזתי יומיים עבודה ובקשתי רק דבר אחד קטן – שתאמר לי מדוע אין מעבר בין המגרשים.
אני אציין שלפנים משורת הדין היא הסכימה לפקסס לנו את התב"ע למרות שאין בה שום דבר הנוגע לשאלתנו.
ממש עצוב שאילו הגורמים שאנחנו צריכים לעבוד מולם. שהגורמים שאמורים לעזור לנו נותנים הרגשה שהם עושים טובה שהם עוזרים.
אני עדיין לא קיבלתי תשובה לשאלתי ואני ממש מקווה שלא אצטרך להגיע למשרדים האלה שוב.
עוגמת נפש ובזבוז זמן. סוג הנזק :
יחס אנושי. פתרון נדרש :

פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
לוי פומרנץ, נציב פניות שם ותפקיד:
הנושא יבדק על ידי עם הגף לתכנון עיר. תגובה:
מענה יישלח לפונה בסיום הבדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה