פרטי התלונה

תלונות פתח תקווה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות פקחית שמנה על קטנוע נושא התלונה:
רייך חנן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקווה כתובת:
רשות החניה העירונית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בשעה1500 עצרתי בחניית נכים לקיים שיחה בסלולר. גם אם מגיעה לי תליה בכיכר העיר על עמידתי בחניית נכים אני קובל על התנהגות הפקחית שפתחה עלי בצעקות אימה הסטריות. שכחה הפקחית החסודה שהיא עובדת ציבור ואיך פונים לאזרח שמכספו משכרתה.תקותי שראש הרשות ידע לרענן נוהלי התנהגות,עובד ציבור מול אזרח.

פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
לוי פומרנץ, נציב פניות שם ותפקיד:
עובדי העירייה, כולל רשות החנייה, מקבלים תדרוכים, קורסים והנחיות לגבי אופן ביצוע משימותיהם, בדגש על מתן שרות והתייחסות לתושבים בצורה ראוייה. תגובה:
הפנייה תועבר להמשך טיפולו של מנהל רשות החנייה לצורך ריענון ההנחיות לעובדים בהקשר זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה