פרטי התלונה

תלונות פתח תקווה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היעדר תחנה לתחבורה ציבורית בצומת גנים (לכיוון צ.סגולה) בפ"ת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לעיריית פ"ת האמונה והאחראית על תחנות לתח"צ בתחומה.
אני פונה בשלישית לאחר שפניותי הקודמות לא נענו או שלא שינו את המציאות בשטח.
פניתי ב-19.11.08 דרך האתר לעירית פתח-תקווה בתלונה על היעדר מבנה לתחנה לתחבורה ציבורית ברחוב הנח"ל 10 (צומת גנים על כביש 40 לכיוון צפון). תשובתו של מר לוי פומרנץ, נציב פניות הציבור התקבלה ב-01/12/2008 13:10 והיא הודיעה כי העירייה טרם השלימה את סבב הצבת התחנות החדשות ברחבי העיר וכי הפנייה תועבר לגורם המטפל. כחודשיים עברו וטרם נעשו צעדים בשטח.
פניתי שוב ב-25.1.09, תלונה שנשלחה לעירייה ב-2.2.09 מבלי שקיבלתי תגובה ומבלי שנעשו שינויים בשטח.

עד עכשיו מאז שהתלונה הראשונה נשלחה עברו 4 חודשים מבלי שקיבלתי יחס הולם ומענה לתלונתי ומבלי שנעשו צעדים אופרטיביים בשטח.
אני קולם של אלו שלא משמיעים את קולם ולא שמים לב למציאות המפלה לרעה אותם משאר תושבי פ"ת הנהנים מלחכות לאוטובוס בתוך תחנה מוצלת עם מקומות ישיבה.
המשמעות היא שאנו ,נוסעים בחברת "קווים" ו"אגד", תושבי פ"ת, נשארים להמתין לאוטובוסים בעמידה ובלי מחסה מגשם שוטף בחורף ושמש קופחת בקיץ.
כך עירייה מכובדת כמו עיריית פ"ת מתייחסת לתושביה???
יש לציין שבכל הרחוב אין אפילו ספסל אחד "לרפואה" שאפשר לשבת בו ואף מחסה לראש לא קיים.

בציפיה למענה רציני ותחנה בקרוב!

עלבון סוג הנזק :

פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה