פרטי התלונה

תלונות פתח תקווה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות של אגף הארנונה ממשפחה נזקקת העונה לתנאי מתן הנחה בארנונה לפי הנחיות מנהל הכספים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
אגף הארנונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודש הלכה אימי לאגף הארנונה בעיריית פ''ת עם כל המסמכים הנדרשים לפי "טופס מתן הנחה בארנונה" ונאמר לה שלא מגיעה לה הנחה.
לאחר בדיקה באתר העירייה "אגף מנהל הכספים" האחראי על ההנחות והפטורים בנושא הארנונה והמפרסם הנחיות בנושא הבחנו שאימי עונה לקריטריון "משפחה חד הורית" ובו נכתב "אלמנה לה ילד עד גיל 18 או חייל בשירות חובה המתגורר איתה" זכאית להנחה של 20%. בנוסף, קריטריון נוסף ע"פ מבחן הכנסה עובר ב-29 שקלים את ההנחה המזכה בשיעור של עד 40%,
כל ניסיון לפנות אל אגף הארנונה טלפונית או באמצעות שליחת הטפסים בתיבת השירות של העירייה נתקל בחוסר התייחסות מבישה.
במענה הטלפוני העובד בין 14:00 ל-16:00 קיים יום יום תור של כ- 18 איש, כשהגעתי לפקידות השונות הן עשו מאיתנו צחוק כששמו אותנו על המתנה ממושכת ולאחר מכן ניתקו את השיחה, על מנת לחזור שוב לשירות יש לחכות 18 תורות כשעד השעה 16:00 אין לכם למעשה שום סיכוי להגיע למצב של לדבר עם פקידה. כולן גם מבקשות לבוא לשם לאחר שהוסבר להם שאימי חיכתה שם מס' שעות לא מבוטל. דבר נוסף, נאמר לנו שאם נשלח את כל המסמכים בתיבת שירות נזכה לתגובה הולמת תוך פרק זמן של חודש, עשינו זאת ולא זכינו לאף מענה. מנהלת השירות שם היא הגב' רינה משריקי לה הופנה מכתב המתאר את המצב הסוציואקונומי בתוספת כל המסמכים המעידים על כך וצילום של הנחיות מנהל הכספים בעירייה, זכינו להתעלמות מוחצת גם ממנה.
לא ברור לנו למה המצב הוא כך, אם העירייה בעצמה מפרסמת הנחיות על פיהן ניתן לקבל הנחה מסויימת ולא ע"פ צבע עיניים, למה זה לא קורה. למה השירות כל כך מביש עד שאנשים מרגישים ממש מושפלים גם להמתין לתשובה שלא מקבלים בכלל , גם אחרי חודש , גם לשלם סכום שהוא קשה להם ואין איזה שהוא שירות אינטרנטי שיכול לתת מענה פרטני למקרים כאלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת הנושא שנית ומתן ההנחה בהתאם. פתרון נדרש :

פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
לוי פומרנץ, נציב פניות שם ותפקיד:
הטיפול בבדיקת אלפי הבקשות שהוגשו לקבלת הנחה בארנונה עדיין לא הסתיים.
לכל המבקשים ישלח מענה בכתב לגבי ההחלטה בעניינם.
אשר על כן יש להתאזר בהרבה סבלנות.
באשר למענה הטלפוני, בתחילת השנה קיים עומס רב מאד של פניות.
ממליץ לנסות ולהתקשר בעוד כשבועיים, על מנת לבדוק את מצב הטיפול בבקשה להנחה.
תגובה:
כאמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה