פרטי התלונה

תלונות פתח תקווה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימה של הרכב שלי במגרש החניה בקרית אריה ע"י אוטובוסים של "קוים" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחרונה עשתה העיריה הסדר עם חברת "קוים" שמרשה לאוטובוסים שלהם
לחנות בחניון הנ"ל. וכפועל יוצא מכך חילקה את החניון לאזורי חניה על פי שעות יציאה מהחניון.למעשה ההסדר עים קוים מאוד פוגע במנוים הקבועים של החניון .
ראשית קשה לקבוע ולדעת באיזה שעה נצא מהחניון בסוף יום עבודה.
ושנית לעיתים המנוים הקבועים (מכוניות פרטיות) מגיעים לחניון בשעות הצהריים והאזורים המיועדים להם תפוסים.
לדוגמא ביום רביעי שעבר הגעתי לחניון שבו אני מנוי בשעה 10:00 בערך.
היות ואשורי החניה של עדשעה 20 או 22 היו תפוסים כולם חניתי באזור חניה של שעה מוקדמת יותר וקיוויתי לצאת מוקדם באותו היום מהחניון.
לדאבוני נשארתי לעבוד עד השעה 1930 וכאשר הגעתי לחניון לצאת הביתה (יחד עם חבר לעבודה ) ריכבי היה חסום ע"י אוטובוסים של חברת "קוים" וע"י מכוניות פרטיות אחרות.(המכוניות האחרות חנו על פי הסימונים בחניון ואין לי בטענות לגביהן).
נאלצתי להמתין כשעה עד אשר כל בעלי הרכבים הפרטיים שחסמו אותי הגיעו ויצאו ואז גם אני יכולתי לצאת.
היות ואני גר די רחוק נגרמה לי עוגמת נפש רבה ואני מאוד כועס על ערית פ"ת.
ששינתה את כל הסדרי החניה בחניון לאחר שנרשמתי כמנוי (דרך החברה בה אני עובד.)
דרך אגב העיריה של פ"ת עושה לכל הנהגים שעובדים באזור עוול כפול ומכופל בזה שצבעה כמעט את כל אזור התעשיה קרית אריה בצבעי כחול ולבן על מנת לאלץ את הנהגים לחנות בחניון שלה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבוע לטוטובוסים בחניון אזור חד משמעי ומגודר ובלבד פתרון נדרש :

פתח תקווה שירות לקוחות

, תגובה:
לוי פומרנץ, נציב פניות שם ותפקיד:
התלונה תבדק עם רשות החנייה העירונית, מפעילת החניון. תגובה:
מענה ישלח ישירות לפונה בתום הבדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה