|
|
|
|
|
|
שרות לתשלום חשבון מים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקווה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר קבלת הודעת תשלום מעודכנת ונכונה (בגלל התיקון לא ניתן לשלם באינטרנט) הבוקר התקשרתי כדי לשלם בטלפון את החשבון והמענה הקולי דיווח על מיקום מעל 100 בממתינים ומעל 900 דקות זמן מענה (מעל 15 שעות)!!!! זה הגיוני דבר כזה?
|
פתרון כח אדם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פתח תקווה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|