פרטי התלונה

תלונות כספי תיירות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אירגון נושא התלונה:
טוקר יעל ושי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח העצמאות חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
החלטנו אני ובעלי לצאת לנופש עם הורי ואחי אישתו ושני ילדיו התינוקות.יום חמישי נאמר לנו להגיע לנמל חיפה בשעה 12 בצהריים נכנסנו בערך בשעה 13.30 לאוניה. העליה לאוניה וקבלת האנשים היתה ממש לא מאורגנת ולא מסודרת היה ממש מחניק האוניה יצאה לדרכה רק בשעה 19.30 בערב מדוע חיכינו כמעט 7 שעות, ליציאת האוניה שזה היה גם מורט עצבים.
יום חמישי היה מופע של שימי תבורי,האולם היה מפוצץ עמוס ולא היה אפשרות לצפות במופע. לאחר מכן ארוחת ערב חג יום שישי שהיתה אמורה ארוחת חג מיוחדת איזה מיוחדת אפילו קידוש ברכה לחג.לא נאמרו חדר האוכל היה דחוס ולא נתנו לכל האנשים להכנס, כך נוצר מצב שאני ובעלי הגענו לחדר אוכל לתפוס מקום לשאר המשפחה אך לא נתנו להם להכנס. ובנוסף רוב הצוות לא דובר עברית וישנם אנשים שלא מבינים אנגלית ולא מדברים.
וגם המופע של דנה אינטרנשיונל לא היה מקום אנשים רבו על כסאות .
הסיור ביום שבת ללימסול המדריכה היתה יבשה הסברים שלה היו לא מענינים שנירשמנו שאלנו אם הטיול מתאים לילדים קטנים, לצערנו הטיול לילדים היה פשוט לא מתאים ,חזרנו לאוניה, מהטיול הגענו לריחות של ביוב נוראי, לאחר מכן נודע לנו שהיה פיצוץ בצינור הביוב.יום ראשון הגענו אירגון היה שוב על הפנים,
בקיצור החופשה לא היתה חופשה אני ובני משפחתי לא נהנו,וגם שמענו תלונות נוספות ורבות מאנשים שהיו על האוניה
עוגמת נפש סוג הנזק :

כספי תיירות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה