פרטי התלונה

תלונות כספי תיירות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחדלים וליקווים שקורים בזמן הפלגות נופשים על הנסיכה מהקריביים נושא התלונה:
דקל בטי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
העצמאות 76 חיפה כתובת:
בן יהודה 1 ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נפשנו בספינה "המפוארת" שנקראת הנסיכה מהקריביים או לפי הפרסומים הנסיכה מהחלומות, מה שמתברר במציאות כשקר אכזרי וכואב.
נופשים רבים קונים את "הבדיחה" המכאיבה הזאת ומשפחות רבות מגיעות עם ילדיהם כדי להנות בצורה הכי טובה כפי שמפורסם.
היינו שם בעצמנו לצערי הרב וכואב לנו על הנופשים הבאים שעולים אחרינו כי הדבר נעשה סידרתי לפי כול פרסומי הפורומים על התלונות הרבות שמצטברות.
חייבים להשים לזה סוף ולהוריד את הספינה מקו הטיולים עד לתיקון כל הליקויים שקיימים בספינה.
אז הבעיות מתחילות מהיום הראשון באי עמידה בלוח הזמנים הספינה יוצאת להפלגה שעות רבות אחרי הזמן שמובטח מה שגורם להגיע ליעדים השונים מאוחר יותר במספר שעות אבל הזמן הזה הוא על חשבון הנופשים כי זמן חזרה לספינה מהחופים לא מוארך ובקושי שנשאר זמן לשהות בחופים השונים.
בעיות קשות ביותר של חוסר מים, נופשים הגיעו מטיול בחופים ומצאנו לתדהמתנו שאין מים חמים להתקלח, בעיות קשות מאוד של סתימות בשירותים ונופשים שהתלוננו על הצפות של מים בחדרים עם ריח קשה מאוד של ביוב.
ריח קשה מאוד של ביובים בפרוזדורים.
אוכל פשוט ולא איכותי שמוגש בחדר האוכל, שחוזר על עצמו יום ביומו.
בחג השבועות לא הוגש אפילו ארוחת חג מיוחדת שמתאימה לאווירת החג.
רמת הבידור ירודה ביותר וחוזרת על עצמה , מה שגורם לרוב הנופשים להיות משועממים שעות רבות במשך הערב.
באלגן רציני ואי סדר מוחלט בירידות ובעליות לספינה, אני בעצמי לצערי קיבלתי אגרוף בפנים שעמדתי ליד שני גברים שהתקוטטו בחדר המדרגות בגלל לחץ וחוסר סבלנות ודוחק נוראי בירידה לחוף.
בקיצור, הספינה בכלל לא ראויה לעלית נופשים וכואב הלב על הכספים שנבלעים שם בחברת כספי ספנות ואין בהם שימוש נאות כדי שנופשים יהנו באמת מחופשתם.
בידינו רשימה ענקית של נופשים שמוכנים להשתתף בתלונות הנ"ל עם מספרי הטלפון שלהם.
פנינו כבר לחברת כספי בחיפה בפקס עם מכתב אבל לצערנו לא נעשה דבר ולא נעננו בכלל.
אשמח מאוד אם הנושא יטופל בהקדם האפשרי בכדי ששום נופש יותר לא יסבול בחופשתו.
תודה רבה על טיפולכם המסור בהתאם.
כספית סוג הנזק :
פניה לכספי ספנות ודרישה מהם לתקן את הליקווים ופרסום רציני בתקשורת כדי שאנשים ישמעו וירעו מהפלגה נוראית כזאת פתרון נדרש :

כספי תיירות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה