|
|
|
|
|
|
דחיות חוזרות של ההפלגה |
נושא התלונה: |
אוסטיב אלי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 01 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אנו 10 חברי תכננו והזמנו 3 חדרים בהפלגה בכורה שאמורה היתה לצאת בתאריך 4.5.07 ל-2 לילות באוניית הנסיכה. כל הסכומים עבור ההפלגה שולמו שבועים לפני ההפלגה. 4 ימים לפני ההפלגה קיבלנו טלפון מהחברה על ביטול ההפלגה עקב אי מוכנות של האוניה להפלגה. הוצע לנו דחיית ההפלגה ל-2 תאריכים בלבד עם פיצוי לילה נוסף שאחד מהם בחרנו היה אמור לצאת ביום חמישי הקרוב ב-7.6.07. אך אתמול 4 ימים לפני ההפלגה שוב קיבלנו טלפון על ביטול ההפלגה עקב תקלות טכניות באוניה. והוצעו לנו רק 2 תאריכים להפלגה חדשה לעוד חודש וחצי או ביטול עסקה ללא פיצוי. כשביקשנו לבחור תאריכים בעצמינו, נענו בשלילה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
כפיצוי אנו דורשים את ההפלגה בתאריכים שנוח לנו על חשבון חברת כספי תיירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כספי תיירות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|