פרטי התלונה

תלונות כספי תיירות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע שגרם להרבה בעיות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני וחברותיי יצאנו להפלגה של כספי לטורקיה ויוון ונרשמנו לטיול מאורגן של האונייה במרמריס
לא היה שילוט או הסבר בנוגע להגעה לאוטובוסים היוצאים לטיול, ומכיוון שלא ידענו מה לעשות - פספסנו את האוטובוס
בנוסף לכך, כשביקשנו עזרה מפקידת הקבלה של האונייה היא אמרה לנו שאין לה קשר לטיולים והיא אינה יכולה לעזור לנו
לאחר מכן חיפשנו מדריך כלשהו שיוכל לעזור לנו, אך לא היה שום מדריך על האונייה או מחוץ לה - כולם ללא יוצא מן הכלל היו על האוטובוסים ולא הייתה אפשרות לקבל שום עזרה שהיא מאף-אחד
כשניגשנו לדבר עם האחראית על הטיולים היא צעקה עלינו, דיברה לא יפה וזלזלה
דיברנו גם עם מנהל האונייה, אך למרות הכל לא קיבלנו מענה ונאלצנו לשלם 50% ממחיר הטיול
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

כספי תיירות שירות לקוחות

, תגובה:
כספי הפלגות – נופש בע" שם ותפקיד:
תלונתך התקבלה בחברתנו ולהלן תגובתנו:

חברת כספי הפלגות הינה סוכנת אוניות בעלת ניסיון של 100 שנים (החל משנת 1909) והיא נוהגת ליתן שירותי נמל ולהיות סוכנת למכירת כרטיסים עבור בעלי אוניות המבקשים לקיים הפלגות נופש עבור הציבור הישראלי. משכך שיווקה החברה בשנים האחרונות אוניות רבות אשר היו בבעלות חברות שונות. כל תפקידה של חברתנו הוא תיווך בין ציבור הנוסעים לבעלי האנייה חברת PEARL OWNER LTD, וחברת LODESTAR MARINE LTD החוכרת את האנייה מהבעלים. לכספי כסוכנת אין כל חלק בניהול וההתנהלות שעל האונייה, והדברים מצוינים במפורש בין בעלון הפרסום ובין בתנאי ההפלגה אותם נדרשים המפליגים לאשר בחתימתם טרם עלייתם לאונייה.

יחד עם האמור לעיל, לאחר בדיקת תלונתך עם הגורמים הרלוונטיים דברינו הינם כדלקמן:

1. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לשרת את ציבור לקוחותינו בנאמנות ובמקצועיות. למרות זאת, ולצערנו, קורות לעיתים תקלות אשר אינן בשליטתנו ו/או באחריותנו.

2. סיורי החוף מאורגנים ע"י משרדים מקומיים ואינם קשורים לחברת כספי ו/או בעלי ו/או מפעילי האונייה.

3. בעניין זה הריני מפנה אותך לסעיף 24 בתנאים הכלליים אשר מציין מפורשות כי המשרד המקומי הוא הגוף שמארגן את הסיורים ואחראי עליהם כדלקמן:
"סיורים ביבשה מבוצעים ע"י משרדים מקומיים ו/או נציגים מטעמם ואין למפעילים כל חלק ו/או אחריות בכל הקשור בהם...".

4. כל עניין הנוגע לסיורי החוף, לרבות הניהול וההתנהלות של סיורים אלה, נקבע ע"י החברה החיצונית, קרי אותו משרד מקומי, אשר מוציא מטעמו בלבד סיורים אלו. לפיכך לסיורים הנ"ל אין כל קשר לחברתנו.
תגובה:
לאור האמור אין מנוס מדחיית פנייתך. אנו מקווים כי תקבלי את הסברנו בהבנה וכי נזכה לראותך בעתיד בין נוסעינו שבעי הרצון.

נשמח לעמוד לשירותך תמיד!
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה