פרטי התלונה

תלונות כספי תיירות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על חברת כספי תיירות, אופקים תיירות וחברת אירווסויט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אידלסון 7 כתובת:
נציגות אירוסויט בישראל סניף חברה:
תיאור הבעיה:

17 אוקטובר 2010


לכבוד: אתר תלונה



הנדון: דרישה להחזר בגין נזקים כספיים
Flight VV 0171, תל אביב- בנגקוק

שלום רב,
בתאריך 31/05/09 רכשנו באמצעות סוכנות "אופקים נסיעות ותיירות בע"מ", ארבעה כרטיסי טיסה הלוך ושוב תל אביב- בנגקוק (שני מבוגרים ושני ילדים בגילאי 3.5. ו 6) שכללו נחיתת ביניים בקייב- כשעתיים המתנה בכל אחד מהכיוונים.

על סמך נתוני הטיסה שסופקו לנו ביצענו הזמנה לטיסת המשך מבנגקוק לסינגפור בטיסה שהמריאה ליעדה כ-4 שעות לאחר זמן הנחיתה המתוכנן בבנגקוק.

10 ימים טרם הטיסה, הובא לידיעתנו על ידי סוכנות הנסיעות בה נרכשו הכרטיסים, הגב' אסנת מאופקים תיירות כי בטיסת החזרה מבנקוק לישראל דרך קייב זמן ההמתנה התארך משעתיים לעשר שעות. שוחחנו עם נציגת אירווסיט, הגב' סנדרה וזו האחרונה נשאלה באם ידוע לה על עיכוב כלשהו אשר אמור לחול בטיסת ההלוך לבנגקוק. נענינו בשלילה.

בתאריך 25 אוקטובר 2009 שוגר מכתב לפקס 03-5106339 לידי כספי תעופה נציגות ארוסוויט בארץ בקשה להקל עם תנאי חזרתנו ולסייע לנו במימון חדר צמוד לשדה התעופה שכן ההמתנה עם ילדים קטנים שעות כה ארוכות בשדה התעופה קשה היא אך לא נענינו בשום תגובה. (ברשותנו עותק פיסי).

עם הגיענו לנמה"ת 'בוריספול' התברר לנו כי טיסת ההמשך קייב-בנגקוק, נדחתה ב-6.5 שעות נוספות מעבר לשעתיים המתוכננות.
פנינו טלפונית משדה התעופה בקייב למשרדי אירוסוויט בישראל אך שם פטרו אותנו כלאחר יד ("הגברת שמטפלת לא נמצאת"). העיכוב הזה גרם באופן מיידי להחמצה של טיסת ההמשך לסינגפור אותה הזמנו חודשים רבים מראש. ברוב ייאושנו, ניסינו להזמין כרטיסי טיסה חדשים לטיסת ההמשך לסינגפור באמצעות סיוע מהארץ- דבר שהוביל לחשבון סלולארי גבוה והסתכם בכישלון.

נאלצנו להמתין על ספסל בשדה התעופה כ-8.5 שעות, מטופלים בשתי ילדות קטנות(3.5 ו-6 שנים), כאשר איש מנציגי חברת התעופה לא מצא לנכון לספק כריכים ו/או שתייה בשל ההמתנה הארוכה ובוודאי שלא כניסה ללאונג' העסקי ע"מ להקל השהות בטרמינל. להזכיר כי יזמנו שיחה טרם מס' ימים יציאתנו את הארץ על מנת לוודא כי אין עיכוב בטיסת ההלוך (אלא רק בחזור כפי שהודיעו לנו).
.
עם הגיענו לנמה"ת בבנגקוק פנינו לדלפק חברת התעופה בה רכשנו כרטיסי טיסה לסינגפור ונאלצנו לרכוש כרטיסי טיסה חדשים במחיר גבוה בכ-50% מהמחיר אותו שילמנו כחצי שנה קודם לכן (נקודה שבוודאי ברורה לכם).

בשל העיכוב הנ"ל נחתנו בסינגפור בשעה 20:00 בערב במקום בשעות הבוקר וגם זאת אך ורק בשל תושייתנו במציאת כרטיסי טיסה חלופיים תוך איבוד יום טיול שלם בצידו השני של הגלובוס.

עוד נציין, כי הודעה הנוגעת לעיכוב טיסת החזרה- 10 ימים טרם הטיסה לבנגקוק- שווה כקליפת השום והינה לא יותר מעלה תאנה להתכסות בו מאחר וברור לחברות כי אף נוסע לא יהין לבטל כרטיסי טיסה שהוזמנו זמן רב מראש ועליהם הושתת טיול שלם של משפחה, ואף עולה חשד כבד של מדיניות הכוללת הצהרה על נחיתת ביניים הכרוכה בהמתנה קצרה אשר מתעדכנת להמתנה ארוכה משמעותית- מס' ימים מועט טרם ההמראה- כך שלרוכשים אין שום אפשרות ממשית לבטלם ללא פגיעה בטיול.

זוהי הפעם הראשונה שאנו טסים בחברת אירוסוויט (וכנראה גם האחרונה), ולאחר התנסותנו והתרשמותנו האישית, אין אנו מתפלאים מהעובדה כי חברה זו נמצאת בתחתית רשימת ארגון חברות התעופה האירופאיות(AEA) בכל הנוגע לדיוק בהמראות.

עם חזרתנו לארץ שוחחנו עם חברת הנסיעות אשר הפנתה אותנו לחברת כספי תעופה המייצגת את חברת התעופה אירוסוויט בארץ. שוחחנו מספר פעמים עם גברת בשם סנדרה בטלפון 03-5165258 אשר הבינה ללבינו וביקשה שנכתוב מכתב תלונה באנגלית על מנת להעבירו לחברת אירוסיווט בקייב.

מכתב מעין זה נכתב ב 25 נובמבר 2009. (ברשותנו עותק פיסי) אך לא נענינו בשום תגובה.

אחת לחודשיים שוחחנו עם הגב' סנדרה נציגת אירווסויט בארץ אך זו טענה כי החברה בקייב לא הגיבה לתלונה וכי אין ביכולתה לסייע בשום דבר שכן היא משמשת רק כצינור לעברת המידע לקייב.

גם פנייה במייל לשר התיירות מר סטס מיסז'ניקוב (קיים עותק במייל) לא נענה בשום תגובה.

לא ברור לנו, כיצד כל כך הרבה גורמים ידעו לקבל את כספם אך לא ידעו לתת את התמורה הראויה והשירות הצרכני הטוב. אף לא אחד טרח להודות כי אכן קרתה תקלה או כל אירוע אחר לא נעים, פשוט העדיפו להתעלם בתקוה כי התלונה תתנדף באופן כל שהוא.

מעבר לנזק הכספי (עבור רכישת כרטיסי טיסה חדשים מבנגקוק לסינגפור – 1723 ₪. ועבור עלות השיחות הסלולאריות בתאריך 2.11.2009 – 785 ₪ ובסה"כ: 2508 ₪.) הסבל אשר עברנו בשדה התעופה הוא בל יתואר שכן לא נערכנו בהתאם וככל הנראה (אך הנבואה ניתנה לשוטים) לא היינו נכנסים להרפתקה כזו שתביא לזמן המתנה כה רב הן בטיסת ההלוך והן בטיסת החזור עם ילדים קטנים

רצ"ב:
כרטיסי טיסה- תל אביב-בנגקוק, כרטיסי טיסה ישנים וחדשים- בנגקוק-סינגפור
הזמנת מלון בסינגפור כולל הודעת צ'ק-אין מוקדם לניצול יום הטיול במלואו.
חשבון טלפון סלולארי המפרט שיחות מתאריך 02/11/2009.
תמונה הממחישה את "נוחות" הספסל בנמה"ת "בוריספול'.
במידת הצורך יועבר עותק של מכתב תלונה באנגלית, מכתב תלונה לשר התיירות ומכתב המבקש סיוע מחברת התעופה "אופקים תיירות".

בכבוד,
פרידלנד פנינה, שלמה טל
פנינה 050-7276042
טל 052-3418684




כספי סוג הנזק :
פיצוי כפסי פתרון נדרש :

כספי תיירות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה