פרטי התלונה

תלונות כספי תיירות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנאים מחפירים בחדר-צחנה וגזים של ביוב ושבירת מזוודה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יצאנו קבוצה של כ 20 איש לשייט לקפריסין ב פסח האחרון.במס' חדרים היה ריח של ביוב וגזים מהשרותיים - גזים רעיליים.אני לקחתי 2 חדרים מתוך כל הקבוצה. ב 2 החדרים היה סירחון נורא..ותנאי נשימה איומים... פנינו לקבלה ונשרות היה מגעיל..אחכ' גילינו שזוג מהקבוצה פנה לאחראי שמוליק עם אותה בעיה ושמוליק נתן להם את הסוויטה שלו וזה אומר הכל..שהרי אם הם לא היו צודקים הוא לא היה מוותר על הסוויטה... אנחנו פנינו אין ספור פעמים לאחראי שרות לקוחות וטורטרנו הלוך ושוב וללא פיתרון. בשלב מסויים הציע לנו את החדר שהזוג שהכרנו פינה.והרי גם הוא מסריח וגם יש לו בעיה של הגזים הרעילים..האחראי-. הוא רק ביקש שלא ניפנה לשמוליק האחראי שלו...במקום להנות רבצנו בקבלה ובכל מקרה לא היתה אפשרות לשבת בחדר ..לא בריא לנשום את הגזים ובטח אנשים בגילי שלא הכי בריאים... בשלב מסויים הם שלחו מישהוא שירסס עם מטהר אווחר למרות שהם ידעו שיש להם בעיה- והוכחה לכך כשירדנו מהשייט היפנו אותנו לסוכנות שלהם בנמל ויפה שאחראית על שיווק בצפון אמרה במפורש כי הבעיה היתה ידועה והם העלנו אינצטלטורמחיפהבמיוחד שהבעיה לא תחזור- אך לא במקרה שלנו. בקיצור היינו 2 לילות ויומיים בגורה..ובנוסף שברו לי מזוודה אחת. שוב פניתי לקבלה ואם אני זוכרת אחראי בשם עירן אולי שםו אחר סירב לתת לי אישור על כך. תחת לחץ שלי ונעזרתי בנוסע שמבין ואמר לי שהוא חייב לתת לי אישור.. ולא ארשום כמה הוא פחד לתת אישור ואיך הוא התנהג ומה הוא אמר.. וכמה שהוא לא דובר אמת.. עצוב. אחרי הכל משלא נהננוי ירדנו מהשיט פנינו לשרות לקוחות להראות את המזוודה השבורה והם הודיעו לי ונתתנו לי פרטי עוד' שלומי של החברה. פניתי בכתב פעמיים אך ללא תשובה.. שרות 10 במרחאות......פניתי עי' עוד' ואכן קיבלנו תשובה.. העוד' פמה ב 7/05 אך טרם נענתי . התקשרתי אין ספור פעמים לבירור והופננו לקרן ביטון משרות לקוחות שלהם.. השארתי לקרן מלא הודעות ויש לציין כי השרות בטלפון ממש מבייש חב' שמכבדת את עצמה מלבד מייטל הטלפוניסטית...כתבתי אני אליהם שוב מכתבים אך ללא תשובה... אולי רק כשאתה מתקשר אליהם להירשם לטיול הם יותר נחמדים ורק אז השרות טוב...יש לציין כי יש לי את ההתכתבוית איתםו וצילומי המזוודה וכו... אולי הם התיחסו לעניין דרככם..דרך אגב- אם לא עמדנו בקבלה שיטפלו בעניין -אזי אפילו שחכו מאיתנו. כל זמן ההופעה של דנה עמדנו מול השרות -אולי יפתרו את הבעיה אך לשווא...ייש לי עוד הרבה לפרט אך אסיים בשלב זה...
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מלא למזוודה ופיצוי על זה שבמקום להנות -נאל פתרון נדרש :

כספי תיירות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה