פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוח זמנים-לוח זמנים משובש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ישוב חריש כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מתגוררת בישוב חריש. החל מחודש ינואר השתנתה אצלנו החברה של התחבורה הציבורית-מנתיב אקספרס לחב' קווים. כל לוח הזמנים השתנה בצורה דרסטית ויתר מכך, האוטובוסים לא מגיעים בשעות הרשומות בלוח הזמנים שלהם (קיבלתי לוח זמנים מודפס במשרדי החברה). נתיב אקספרס עבדו שנים בקו שלנו וכל לוח הזמנים היה מסודר וכבר התרגלנו ועכשיו בפתאומיות כל לוח הזמנים השתנה.
ברצוני לציין שמדובר בישוב קטן ולמי שאין רכב/מי שלא נוהג, אין דרך לצאת מהישוב, אין מוניות שירות ואין תחבורה ציבורית אחרת חוץ מאוטובוס פעם בשעה. בחברת האוטובוסים שהייתה לפני קווים היה אוטובוס ראשון שיצא בבוקר בשעה 05:45 ותמיד הספקתי להגיע לעבודה שבא.ת. בחדרה בזמן. היום אצל קווים רשום בלו"ז אוטובוס ב-6:00 שלא מגיע בזמן, והיום לא הגיע בכלל-חיכיתי חצי שעה בתחנה בקור ואיתי עוד אנשים. האוטובוס הבא הגיע רק ב-7 ואיחרתי לעבודה. אם זה ימשך ככה-הבוס שלי יפטר אותי. גם בימי שישי-האוטובוס האחרון יוצא מחדרה לחריש בשעה 12:00 ואני עובדת בימי שישי עד השעה 13:00-מי יקח אותי הביתה? איזה פתרון יש לי כדי להגיע הביתה? זו התעללות באנשים. אצל החברה הקודמת "נתיב אקספרס" האוטובוס האחרון שיצא מחדרה לחריש ביום שישי היה בשעה 15:00!!!!! למה קווים חושבים שהם יכולים לשנות את כל לו"ז שהיה מסודר הרבה שנים לפניהם והתאים לאנשים המתגוררים בישוב חריש???? לפי דעתי, הם חייבים להמשיך את לו"ז שהיה לנתיב אקספרס ושהתאים לכולם. עכשיו כולנו מאחרים לעבודה ולא מצליחים להגיע לעבודה בזמן וגם לא מצליחים להגיע הביתה בזמן. אתמול חיכיתי לאוטובוס מחדרה לחריש שעתיים בקור כי אוטובוסים שרשומים בלו"ז בשעה 15:00 ובשעה 16:00לא הגיעו, אחריהם הגיע אוטובוס רק בשעה 17:00!!!!! התקשרתי לכל הטלפונים של החברה שרשומים באתר החברה ועל גבי לו"ז מודפס שקיבלתי ואף אחד לא יודע לתת לי תשובות ברורות שם. גם קיבלתי מנהג טלפון של סדרן שלא ענה לי בכלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להמשיך את לו"ז של נתיב אקספרס ולהתאים את לו"ז לצרכים של אנשים פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה