|
|
|
|
|
|
מתן מידע מוטעה ועוגמת נפש ונזק כספי. |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מודיעין עילית |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה- 16/05/14 נסעתי לשבת לצפון לרגל ל"ג בעומר. אשתי עם הילדים היו צריכים לנסוע לרחובות לשבת. אני התקשרתי לחברת קווים לברר את זמני הנסיעה ובסוף השיחה אף שאלתי האם האוטובוס יוצא מברכפלד (השכונה שלנו) ונעניתי בחיוב. אשתי חיכתה בתחנה בזמן שאמרו לי. והאוטובוס לא הגיע. לאחר כחצי שעה של המתנה היא מתקשרת למוקד ושם נאמר לה שהחל מעכשיו האוטובוס יוצא מהמסוף. דבר זה לא נאמר לי בשיחתי הראשונה!! אציין שהרבה שנים שאנחנו נוסעים בקו זה לשבתות ברחובות, ואם נעשה שינוי היה על עובדי מוקד החברה לציין זאת במפורש. מאחר ואין עוד אוטובוס שנוסע לרחובות. אשתי נאלצה לקחת מונית ולשלם 150 שקל. אני מבקש ודורש פיצוי עובר עוגמת הנפש ועל המידע שלא ניתן לי. כמו"כ החזר מלא עבור המונית (יש לי קבלה).
בתודה מראש
נחמן
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קווים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|