פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
- כתובת:
פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לחברת קווים
משרד התחבורה
מחלקת תלונות הציבור

שלום,

ברצוני להתלונן גם על חברת קוים וגם על משרד התחבורה כי שני ארגונים אלו מעורבים בחוסר מקצועיות, חוסר הבנה והתחשבות והתנהגות איומה של נציגי השרות שלכם.
ביום ה- 5.1.15 הייתי צריכה לחזור מקניות בקו 53 מחנות חצי חינם באם המושבות בפתח תקוה. עד עכשיו היתה תחנה מספר 37371 שהיתה קיימת שנים , תחנה נוחה וקרובה לחזור מהמרכז המסחרי. בלי שום הגיון והתחשבות ברצוני להתלונן גם על חברת קוים וגם על משרד התחבורה כי שני ארגונים אלו מעורבים בחוסר מקצועיות, חוסר הבנה והתחשבות והתנהגות איומה של נציגי השרות שלכם.
ביום ה- 5.1.15 הייתי צריכה לחזור מקניות בקו 53 מחנות חצי חינם באם המושבות בפתח תקוה. עד עכשיו היתה תחנה מספר 37371 שהיתה קיימת שנים , תחנה נוחה וקרובה לחזור מהמרכז המסחרי. בלי שום הגיון והתחשבות

ברצוני לדעת מדוע לא יידעתם את הנוסעים על ביטול התחנה ע"י הדבקת מודעה על התחנה- שהתחנה מבוטלת מתאריך מוסיים כמו שנהוג בכל חברות האוטובוסים.

לגבי נציגי השירות – יש לשים בתפקיד הזה אנשים מנומסים יותר, בעלי רצון להבין ולעזור ( ולא לתת הוראות צעידה ברחובות לא מוכרים לי- על מנת להגיע לתחנה הבאה)

אבקש לקבל תשובות לשאלות שלי
מקווה שאני לא נלחמת בתחנות רוח

ג'נינה ***
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה אפקטיבית מהחברות שצוינתי בתלונתי.פיצוים אולי... פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה