פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מתמשך בנוסעים ורמת שירות ירודה! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת קווים ידועה לשמצה כבר ברחבי פ"ת ברמת המקצועיות הירודה שלה.
התלונה שלי היא ספציפית לגבי קו 23 מבית רבקה לתחנה מרכזית פ"ת.
דווקא בשעות הבוקר - שעות שיא של מספר נוסעים- מספקת החברה מיניבוסים
קטנים בלבד שיכולים להכיל עד 30 איש בלבד. זהו מצב מגוחך! בכל נסיעה (בשעות שבין 6:30-7:30) יש לפחות 20 נוסעים שלא מועלים ע"י הנהג בגלל חוסר מקום! בקשות חוזרות ונשנות מול הנהגים ושירות הלקוחות הלא מתפקד של קווים הניבו אפס מעשה!
בנוסף, כמות הפעמים שבהן המיניבוס כלל לא הגיע בשעה הנכונה הן רבות מספור! כאשר נהג קווים נשאל לפשר הדבר , הסביר שלפעמים הנהגים מגיעים לתחנת היציאה שלהם במסוף בית רבקה אך מגלים שאין מיניבוס פנוי שיוכלו לנהוג בו , ולכן נאלצים לחכות לפחות חצי שעה עד שיגיע
כלי רכב בו יוכלו לנהוג , ומכאן תופעת "המיניבוס הנעלם" מדי פעם ופעם...
אם זה לא היה כל כך מרתיח וחצוף , זה היה מצחיק...

אם המצב יימשך , לא יהיה מנוס מלארגן פעולות הפגנתיות כנגד היחס המזלזל
והמרגיז מצד חברת "קווים".
בזבוז זמן , אובדן כסף. סוג הנזק :
החלפת המיניבוסים הקטנים באוטובוסים רגילים והקפדה ע פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
אורית אורנשטיין - אחרא שם ותפקיד:
הילה שלום רב ,
חברת קווים עושה את מירב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור נוסעיה .
בהמשך לפנייתך הריני להשיבך כי חברת קווים אכן מעוניינת לבצע את נסיעותיה בקו 23 ע"י אוטובוסים אך ממשרד התחבורה אין לנו אישור על כך .
עקב פניות רבות של נוסעים בגין שציינת , פנינו רבות למשרד התחבורה וייתכן כי אכן נוכל להפעיל אוטובוסים במשך רוב שעות היום בקו זה .
תגובה:
מיד לאחר החגים אנו תקווה כי קו 23 ייפעל ע"י אוטובוסים ולא ע"י מיניבוסים .

בברכת נסיעה נעימה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה