|
|
|
|
|
|
שירות גרוע ואי עמידה בלוחות זמנים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 18 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח-תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מאז שחברת קווים התחילה לשרת אותנו בפתח תקוה האנשים מגיעים לעבודה ולמקומות אחרים עצבניים כבר מהבוקר. התלונה שלי לגבי קו 16. היום חיקיתי לקו 16 40 דקות כאשר התדירות שלו כל 15 דקות . הגעתי לתחנה ב-10:25 והאוטובוס הגיע רק ב-11:07 כאשר הייתי צריכה להיות בעבודה בשעה 11:00. בסופו של דבר איחרתי לעבודה ב-10 דקותת כאשר זמן הנסיע באוטוס מהתחנה שליד הבית ועד לעבודה שלי הוא 7 דקות עם כל תחנות באמצע. איך יתכן שכבר חצי שנה אתם לא מסוגלים לפתור את בעיית לוחות הזמנים של האוטובוסים? הבעיה קיימת מאז שנכנסתם לשוק. לפעמים מחקים 40 דקות ואז מגיעים שני קוי 16 ביחד. למה?
|
|
|
|
|
|
|
|
קווים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אורית אורנשטיין - אחרא |
שם ותפקיד: |
סווטה שלום רב ,
אנו מודים לך על פנייתך אלינו .
לאחר בדיקה מעמיקה אשר נעשתה בפנייתך הוחלט לבצע מעקב אחר נסיעות קו 16 על מנת לוודא כי אין חריגה בפעילותו השוטפת. |
תגובה: |
חברת קווים עושה את מירב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור נוסעיה וכל פנייה נענית בהתאם .
אנו מקווים כי הינך מרוצה מנסיעותייך בחברתינו ומאחלים לך נסיעה נעימה ובטוחה . |
פתרון: |
|
|
|