פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מס' 2 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה ימים פניתי אליכם בקשר לקו 16 בפתח תקוה וקיבלתי תשובה שהעניין בבדיקה. אבל לא רואים תוצאות של הבדיקה או כמה זמן אפשר לבדוק???? היום שוב פעם נאלצתי לחקות כ-35 דקות בתחנה ברח' רוטשילד לקו 16 ושוב פעם איחרתי לעבודה. כאשר שאלתי את הנהג באיזו תדירות קו 16 אמור להגיע קיבלתי תשובה "תלוי בנהג". האם זאת התשובה שאני צריכה לקבל?????? האם אין אף אחד אחראי על הנהגים???? האם אין עליהם ביקורת?????? עוד כמה זמן נמשיך לסבול את השירות הגרוע שלכם?

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
אורית אורנשטיין - אחרא שם ותפקיד:
שלום רב ,
אנו מודים לך על פניתך אלינו .
חברת קווים מבוקרת חיצונית ע"י משרד התחבורה ופנימית ע"י מחלקת ביקורת של החברה .
קו 16 הינו קו סיבובי אשר יוצא מביה"ח שניידר בתדירות גבוהה בהתאם לבקשות הנוסעים.
תגובה:
אנו נבצע מעקב אחר קו 16 על מנת לוודא כי אין חריגה בפעילותו השוטפת .
כמו כן , בחברת קווים כל פנייה אשר כוללת בתוכה דיווח קונקרטי נענית בהתאם.

בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה