פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי על כרטיסייה - עקב הטעייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
הסיפור קרה לפני שנה, ולמרות שיצרתי קשר עם אחראית שרות לקוחות של "קווים"
לא הואילה הגברת לחזור אליי ולהתעניין בתלונתי.
אני מחזיקה בכרטיסייה של "קווים" - מהדורה ראשונה - מהשבוע הראשון של תחילת השירות שלהם. עליתי לאוטובוס לכיוון "בר אילן" מהתחנה ב"צומת עלית" בידיעה שאני עולה לקו של "דן".... לא הבחנתי בכך שהחברה שונה (האוטובוסים שניהם כחולים בעלי חזות זהה ...). כשעליתי וקניתי כרטיסייה - עדיין לא שמתי לב לשינוי...אך כשהתישבתי והבטתי שוב בפנים האוטובוס ובכרטיסייה עצמה - הבנתי שמדובר בחברה שונה...
פניתי לנהג - ושאלתי אותו - והוא טען כי הכרטיסייה בסדר - וזו חברת "קווים" ושלא תהיה לי כל בעיה לעשות שימוש בה גם בקווי "דן"
כמובן - שהנהג הטעה אותי - ואני כבר כשנה מנסה ליצור קשר עם השרות לקוחות אך לשווא.
כמו כן - רשמתי להם באתר את תלונתי...אך כמו שאמרתי - אחראית השרות לקחות לא חזרה אליי..
הנני מעוניינת ב50ש"ח אלו חזרה - לא עשיתי כלל שימוש בכרטיסייה - והיא אצלי כבר יותר משנה, עם ניקוב אחד בודד של אותו היום שקניתי אותה.
תודה
לימור מונוביץ-לזר
חוסר יחס סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי על החוסר יחס וההטעייה.... פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
ליהי חמו - אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך אלינו.
בהמשך לשיחתנו הטלפונית, עלייך לגשת עם הכרטיסיה שברצותך לאחת מהקופות הראשיות הנמצאות :
בפ"ת ברח' ההגנה מס' 16 או תחנה מרכזית חדשה ת"א בקומה 7.
או ע"י שליחת צ'ק לרח' העליה השניה 43 אזור מיקוד 85001.
תגובה:
בברכת נסיעה טובה ובטוחה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה