פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס פוגע של הנהג נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עליתי לקו 68 בתחנה של מכון מור בבני-ברק (לכיוון ת"א) בשעה 5.25 בבוקר [רכב שמספרו 99-704-50]. מאחר ולא היה עלי 'כסף קטן', נתתי לנהג שטר של 100 ש"ח. הנהג כעס ש'על הבוקר הבאתי לו כסף גדול', והחליט ללמד אותי לקח. הוא נתן לי עודף של לא פחות מ- 40 מטבעות !!! ועוד זרק לעברי "אתה יודע לאן אתה יכול לדחוף אותם". משהמשיך בהתנהגות הזאת, ביקשתי את הפרטים שלו, אבל הוא רק זרק לעברי: "אני לא מכיר אותך" ו-"אני לא חייב לך שום דבר".
במחלקת שירות לקוחות הוגשה תלונה מפורטת בנושא (כולל פרטים ליצירת קשר) דרך אתר האינטרנט שלהם, ועד היום לא זכיתי לכל תגובה מצידם.
עלבון סוג הנזק :
לטיפול שירות לקוחות פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
ליהי חמו - אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך אלינו.
מבדיקה אשר ערכתי נמצא כי נציגת פניות ציבור בשם מיכל בן בסת הגיבה על פנייתך אלינו והסבירה כי הנהג קיבל דו"ח.
תגובה:
הנהג אשר ציינת אותר וניתן לו דו"ח משמעתי.


בברכת נסיעה טובה ובטוחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה