פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 168 מכיוון כרמלית למסוף רימון שלא מגיע כלל ,תלונה שנייה על מקרה אחרde נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ,
זו כבר פעם שלישית שזה קורה , אוטובוס 168 מכיוון כרמלית למסוף רימון אמור לצאת ב 20:00 ממסוף רימון חיכיתי בתחנה מול אלנבי 115 כבר מ 19:50 כדי שלא אפספס (מיותר לציין שנסיעה ממסוף רימון עד לתחנה אורכת מקסימום 5 דקות , חיכיתי עד 20:30 (לא רק אני אלא עוד אנשים שחיכו איתי ל168 האחרון).האוטובוס פשוט לא הגיע התייאשתי והלכתי לחפש חלופות אחרות .שלחתי מכתב תלונה שגם ב1.11.06 קרה לי מקרה דומה ,ובתשובת קווים טענו בפעם שעברה (גב' ליהי חמו "שלאחר בדיקה מעמיקה אשר נעשתה נמצא כי לא הייתה כל חריגה בנסיעה בקו 168 מכיוון כרמלית",) אינני מקבל את הטענה שלא הייתה חריגה בנסיעה בקו 168 ,זה פשוט לא ייתכן כי האוטובוס פשןט לא מגיע ,גם הפעם ,אני עומד על כך שיבדקו את העניין בצורה הראויה ושיבדקו שוב את שעות היציאה לפני שהם (קווים) יוצאים בהצהרות שהכל בסדר אצלם .
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת שעות יציאת האוטובוס ומיצוי הדין עם האחראים פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
ליהי חמו - אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך אלינו.
פנייתך הועברה לטיפולו האישי של סמנכ"ל החברה ומנהל תכנון תנועה על מנת שמיקרים אלו לא ישנו בעתיד.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לך ומקווים כי הינך מרוצה מנסיעותיך בחברתנו.
תגובה:
אנו עושים את מרב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור נוסיענו
ועוקבים עם אצבע על הדופק על הנסיעה שציינת לבל מקרה זה יקרה בשנית.

בברכה ובנסיעה בטוחה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה