פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עומס בשעות הבוקר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון, ה- 10.12.06 הגעתי ב- 7.20 לתחנה שלי ברח' שטמפפר בפתח תקווה והמתנתי לאחד מהקווים 7 ו- 27 שמגיעים למקום עבודתי. התדירות שלהם היא 30 דקות ו- 20 דקות, בהתאמה. במשך זמן ההמתנה בתחנה עברו 3 אוטובוסים והנהגים לא עצרו בתחנה כי הם היו מלאים נוסעים עד לאפס מקום. רק לאחר כשעה של המתנה החלטתי לעלות על קו 98 (שעושה דרך ארוכה יותר) ולהגיע לעבודה באיחור, כי לא רציתי להמתין יותר לקווים האחרים. נסיעה והמתנה של כ- 40 דקות התארכו לשעה וחצי מיותרות לחלוטין. אני לא חושב שכדי להגיע לעבודה בקווים עירוניים שהתדירות שלהם יחסית תכופה עלי לחכות בתחנה שעה ויותר.
ראוי לציין כי גם במהלך השבוע התחבורה עמוסה עד לאפס מקום בקווים אלה (7 ו- 27) וקורה לא פעם שהאוטובוס מתמלא והנהג מדלג על תחנות.
לאור המקרה של יום ראשון, מילאתי טופס תלונה באתר של קווים עוד באותו הבוקר, אך לא קיבלתי מענה.
להוסיף עוד אוטובוסים בשעות הבוקר כדי להקל על הלחץ פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
ליהי חמו - אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך אלינו.
חברת קווים עושה את מרב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור הנוסעים.
בהמשך לשיחתנו הטלפונית, אין באפשרותינו להוסיף קו נוסף מאחר והקו מוגדר לנסיעה לרה"ע ולא לנסיעה פנימית בתוך פ"ת.
תגובה:
על כן, יש באפשרותיך לנסוע בשני קווים פנימיים: קו 45 מת"מ וקו 98 אשר עובר בשטמפפר.
אנו מתנצלים על אי הנעימות אשר נגרמה לך ומקווים כי הינך מרוצה מנסיעותיך בחברתנו.

בברכת נסיעה טובה ובטוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה