פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 168 מכיוון כרמלית למסוף רימון -תלונה שלישית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום זו כבר תלונה שלישית בקשר לקו 168 שיוצא מכרמלית למסוף רימון, היום 13/12/06 חיכיתי לקו 168 ברחוב שמול אלנבי 115 תל אביב ,בשעה 19:55 מאחר שאני בדקתי שהוא יוצא ב20:00 ממסוף כרמלית.
חיכיתי לאוטובוס כחצי שעה לבסוף הוא (האוטבוס 168 ) הגיע בשעה 20:30 אוטובוס עם מספר רישוי:9055101 , שאלתי הנהגת מתי יצאת ? והיא (הנהגת ענתה לפני מספר דקות שאלתי מדוע ? הרי הקו אמור לצאת ב 20:00 והיא ענתה שאין סיכוי שהיתה יוצאת לפני מפני שהיא מגיעה רק ב20:15 לכרמלית , לדעתי יש לבדוק העניין לעומק זה קורה בצורה סיסטמטית בקו היוצא ב20:00 מכרמלית לא ייתכן שיפרסמו שהקו יוצא ב 20:00 והוא לעיתים לא מגיע כלל ולעיתים מאחר באיחור "עצבני" של חצי שעה , אבקש למצות הדין עם האחראים . ולבדוק לעומק מה קורה לקו 168 שיוצא ממסוף כרמלית למסוף רימון .
נ.ב אני שומר לעצמי הזכות לפנות לערכאות .

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
ליהי חמו - אחראית פניו שם ותפקיד:
בהמשל לשיחתנו הטלפונית, פנייתך הועברה למעקב של הגורמים הבכירים בחברה
על מנת שהנסיעה תתבצעה כמתוכנן.
תגובה:
אנו מתנצלים על אי הנעימות אשר נגרמה לך ונעשה את מרב המאמצים
כי מקרים מסוג זה לא ישנו בעתיד.

אנו מברכים אותך בברכת נסיעה טובה ובטוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה