פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורים רבים, נסיון לטיוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום המנתני בקריית אונו לקו 137 לאוניברסיטת תל-אביב. הקו אמור היה לצאת ממסוף יהוד בשעה 8:00, אך בפועל יצא באיחור של 20 דקות לפחות. עד שהוא הגיע לתחנה, התקשרתי למוקד של החברה - פניות הציבור, ודברתי עם נציגה, שבקשה לברר את הנושא ולחזור אלי. אחרי שעליתי לאוטובוס (שהגיע ב-8:50!), הנהג טען בפני שיצא ב-8:20, וכן כי אינו מכיר את המסלול של הקו. הוא טען כי הנהגים אינם מצויידים במפות, למרות שהוא נהג חדש בקו זה, ולכן נעזר בי במהלך כל הנסיעה ע"מ לנווט את דרכו לרמת-אביב (מה שלא מנע עיכובים עקב פניות שגויות ועוד).

מספר דקות לאחר מכן, הנציגה חזרה אלי, וטענה שדברה עם הסדרן במסוף, שטען כי העיכוב בהגעה לתחנה שלי נגרם עקב פקקים (!). כשהסברתי לה כי הנהג היושב לידי חולק על הגירסא הזאת, היא טענה כי "כנראה שהנהג יודע יותר טוב", וכך הסתיימה השיחה.

בערב, בדרך הביתה, המתנתי בתחנה של אותו קו ליד אוניברסיטת ת"א, הפעם כמובן בכיוון קריית אונו. הקו אמור היה לצאת ממסוף האוניברסיטה (הסמוכה לתחנה שבה ישבתי) בשעה 18:30. לתדהמתי, האוטובוס הגיע ב-19:10, והנהג טען שעקב פקקים (בדרך למסוף!) הוא יצא מהתחנה רק ב-18:55, באיחור של 25 דקות. הוא טען כי "ככה זה, צריך להמיט את החברה הזו". הוא גם נענה לבקשתי לספק לי את מס' הנהג שלי ואת שמו המלא - אוכל לספק את הפרטים במידת הצורך.

לאחר שפניתי לחברה הזו ונתקלתי בניסיון "לטייח" את הדברים, אני פונה לאתר הזה. עם החברה הזו אי אפשר להגיע הביתה - הצילו!
עוגמת נפש סוג הנזק :
הכל יותר טוב מזה... פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
ליהי חמו - אחראית פניו שם ותפקיד:
אביה שלום רב,
חברת קווים עושה ותעשה את מירב המאמצים לתת שירות טוב, מהיר, יעיל ואמין
כפי שהתחייבנו בתנאי המכרז.
כל פנייה אשר מתקבלת בחברת קווים נענית בהתאם.
באשר לפנייתך, ההנהלה הבחירה דנה בנושא התנועה על מנת לשפר את זמני ההגעת האוטובוסים, שתוכלו אתם, הנוסעים להנות מנסיעה בחברתנו.
יש לציין כי מדובר בתחבורה ציבורית אשר משרתת מגוון רחב של נסיעות, ולעיתים ישנם מקרים של איחור בזמני הנסיעות.
חשוב להוסיף כי אנו מבצעים מעקב אחר זמני יציאת האוטובוסים על מנת לשפר את השירות למען הנוסעים.
תגובה:
אנו מתנצלים על אי הנעימות ומבטיחים כי נעשה כל שביכולתנו
שמקרים מסוג זה לא ישנו .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה