פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 137 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול, ב-16.1, המתנתי בתחנה ברח' לבנון בת"א לקו 137 בכיוון יהוד. הגעתי לתחנה ב-18:30, ועד 19:10 הקו לא הגיע. בסוף התייאשתי ונסעתי בקו של חברה אחרת לת"א, ומשם בקו 56 של קווים. כתוצאה לקח לי שעתיים וחצי להגיע הביתה, במקום שעה בקו 137. זהו מצב בלתי-נסבל - כבר הודעתי פעמים רבות על בעיות בקו הזה, כל פעם מבטיחים לעשות מעקב, ושום דבר לא משתנה. האמת שעברתי לנסוע בקו 137 רק בגלל שידעתי שאם אסע בשני קווים (קודם כל מאוניברסיטת ת"א למרכז ת"א בקו של דן, ומשם בקו 68 או 56 לקריית אונו), אני צפוי להתעכב בגלל הבעיות הידועות בתדירות של שני הקווים האלה, שבפועל מגיעים בתדירות של פעם בשעה-שעה וחצי, ולמרות שהתדירות המפורסמת היא פעם בעשר דקות בשעות השיא. (כך היה גם אתמול - המתנתי כשעה בתחנה של קו 56.)

מדוע אי-אפשר להגיע עם החברה הזאת הביתה?
(עדיף) ביטול המכרז של החברה, (אפשר גם) שיפור בשירות פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
ליהי חמו - אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך אלינו.
בהמשך לשיחתי עימך ומבדיקה שערכתי בנושא נמצא כי הנסיעה בוצעה ע"פ לו"ז ולא הייתה כל חריגה בנסיעה הנ"ל.
תגובה:
כפי שציינתי בשיחתי עימך, דווח לי בזמן אמת על מנת שאבדוק את הנושא לעומק
ולתת תשובות בהתאם.
אנו מאחלים לך נסיעה טובה ובטוחה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה