פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 139 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/1/07 חיכינו סטודנטים מהמכללה הקרייה האקדמית בתחנה ברח' לוי אשכול לאוטובוס 139 לכיוון ראשל"צ בשעה 13:00, האוטובוס יצא בשעה 12:50 מתל השומר (לפי לוח הזמנים), חיכינו במשך שעה וחצי בתחנה והאוטובוס פשוט לא הגיע,לבסוף האוטובוס הגיע בשעה 14:45 כשבעצם האוטובוס שהגיע זה קו שיצא מתל השומר בשעה 14:05. רוב הסטודנטים היו צריכים לנסוע לעבודה ואיחרו. לטיפולכם.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
לסדר את לוח הזמנים של הקו ולהגדיל את תדירותו. פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
ליהי חמו - אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך.
בתגובה לפנייתך הריני להשיבך כי לאחר בדיקה מעמיקה שנעשתה נמצא כי הנהג ביצע את הנסיעה ע"פ הלו"ז המתוכן .
ברצוני לציין כי אנו שמים דגש בנושא הקשור ללחות הזמנים.
תגובה:
אוכל להמליץ לך באופן אישי להמתין מוקדם יותר ובכך לא לפספס את הנסיעה.
במידה והינך נתקלת במקרים מסוג זה בשנית, דווחי לי על כך ואנו נטפל בנושא.
באשר לנושא האחר שציינת, על מנת להוסיף קו נוסף יהיה עלייך לפנות למשרד התחבורה ואנו בהתאם לאישוריהם נפעל.
אנו מאחלים לך נסיעה טובה ובטוחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה