פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 10,קו 16, פ"ת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי כל יום נוסע לעבודה ובחזרה באוטובוס קו 10 (קרית אלון- מסוף חרש) ו כל יום יש אותה בעיה: האוטובוס מאחר ל20 דקות או לא מגיע בכלל. למשל אוטובוס שצריך לצאת ממסוף חרש ב18.20 (לפי לו"ז) לא יוצא בזמן או בכלל לא יוצא ואנשים מחקים לאוטובוס הבא. גם בבוקר האוטובוס שעמור להגיע ב8.20 מגיע ב9 בבוקר(אנו גרים ליד קרית אלון).כאשר שואלים את הנהג למה הוא מאחר הוא מתחיל לצעוק שהוא גם בן אדם וגם צריך לנוח(בזמן העבודה כמובן).
גם בקו 16 אותו סיפור. 40 דקות בשעות הבוקר אנשים ממתינים בתחנה ואחר כך באים 2 אוטובוסים ביחד.
באתר שלכם יש לוח זמנים של כל הקוים אבל רק לכיוון אחד (ממסוף החרש).
תשימו לב בבקשה ותשתדלו לטפל בנושא

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
ליהי חמו - אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך אלינו.
בפנייתך ציינת כי קו 10 וקו 16 מאחרים באופן קבוע אך לא ציינת בפניי
תאריך מסוים ודיווח באופן כללי.
ברצוננו לשפר את השירות לנוסע ולכן במידה והינך ו/או בעליך נתקלים במקרים כפי שציינת בפנייתך , דווחי לנו על באופן קונקרטי ואנו נטפל בנושא בחומרה
תגובה:
יש לציין כי חברת קווים עושה את מירב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור נוסעינו.
אנו מאחלים לך נסיעה טובה ובטוחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה