פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 68 מקרית אונו לת"א נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אי עמידה בלוח הזמנים הגורם לזמן המתנה בבוקר של כ-20 דקות.
לא פעם ראיתי איך הסדרן "מטייח" את בעיית עמידה בזמנים(בעבר התחנה הראשונה היתה במסוף רימון). כאשר פניתי בשאלה לסדרן נענתי בצורה גסה וחסרת מודעות לשרות. מזה זמן רב שברצוני להלין על השרות אך קיויתי שהענין זמני מכיון שהחברה חדשה יחסית וצריך לתת "100 ימי חסד"
לפטר את הסדרן ולעקוב אחרי זמני יציאת האוטובוסים פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל מלכי נציגת פניות שם ותפקיד:
רמי שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך אלינו.
בפנייתך ציינת חריגות בקו 68 ודווחת באופן כללי על הקו אך לא פרטת באיזו תחנה הינך ממתין, מה טווח השעות שאתה ממתין בשעות ובוקר וכו'.
יש לציין כי פרטים קונקרטים אלו יעזרו באיתור הסוגיה ולפיתרון מיידי בדבר.
אנו קשובים לפניות הציבור ומשפרים את שירתנו בהתאם.
תגובה:
להבא, במידה והינך ממתין מעבר לזמן המשוער-דווח לי באופן קונקרטי ואנו נבדוק את אשר ציינת.
אנו מאחלים לך ולבני משפחתך חג פסח שמח וכשר
ונסיעה טובה ובטוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה