פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני הנסיעות נושא התלונה:
אברהם בתאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קו מס' 76 היה צריך לצאת מהתחנה המרכזית בפתח תקוה לכיוון אור יהודה בשעה 20:10 אך לא יצא.
לפניו אמור לצאת אוטובוס ב 19:35 ואחריו ב20:45 ז"א שתיאורתית אנשים יכלו לחכות יותר משעה בתחנת האוטובוסויתכן מאוש שגם היו כאלה.. אני חיכיתי בתחנה המרכזית (תחנה ראשונה-כך שאי אפשר לחשוב שהאוטובוס התעכב בדרך)מ20:00.
המחשבה על מה שיכלתי לעשות אם הייתי מגיעה חצי שעה קודם הביתה די מצערת..
זאת לא הפעם הראשונה שקווי חברת קווים לא עומדים בזמנים. אני כל הזמן שומעת אנשים מתוסכלים וממורמרים על כך שהחברה הזאת משבשת להם את חיי היום יום. סביר להניח שכל נוסע קבוע של חברת קווים חווה כמה וכמה פעמים אי עמידה בזמנים של אוטובוסים שלצערו הוא תלוי בהם.
הנזק שנגרם מכך לא מסתכם בבזבוז זמן יקר מפז אלא בתסכול וחוסר אונים,עצבים ואפילו בבריאות פיזית של אנשים (לא רק מבוגרים וקשישים)שעומדים בתחנות בימים גשומים וסוערים.
אנא,בבקשה עשו לזה סוף.
מצידי להוריד את החברה הזאת מהכביש.. אין לי מושג מי מנהל אותה אבל בטוח שהוא יודע ומכיר את המצב ומתעלם ממנו כבר הרבה מאוד זמן.. התופעה הזאת לא התחילה לפני חודש וגם לא לפני חודשיים..אני בטוחה שאתם גם שמעתם עליה..
תבורכו על האתר הנפלא ועל הרצון לעזור לצדק לנצח.
בתודה בתאל (סטודנטית במכללת אריאל שחוזרת כל יום לביתה שבקרית אונו).
להוריד את החברה מהכביש או שתחוייב לעמוד בזמנים. פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
אורית אורנשטיין - אחרא שם ותפקיד:
שלום וברכה ,
אנו מודים לך על פנייתך אלינו .
חברת קווים עושה את מירב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור נוסעיה .
על מנת שאוכל לטפל בפנייתך עלייך לציין פרטים קונקרטיים ואת תאריך המקרה .
תגובה:
פנייתך כוללת וקשה לטיפול .

בברכת נסיעה נעימה ובטוחה ,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה