פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר עמידה בזמנים ונהגים שמטעים ולא יודעים לאן נוסעים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מתגוררת בשכירות בפתח תקווה ולצערי עם חברת קווים קרה לי פעמים שהטעו אותי מעבר לכך שפעמיים איחרתי לעבודה פעם אחת האוטובוס כלל לא הגיע (וחיכיתי 10 דקות לפני הזמן בתחנה) ופעם אחת איחר ב 25 דקות בעבודה זה גרם לבעיות והתרארה לפני פיטורין, המקרים הנוספים עליתי לאוטובוס ושאלתי נהג אם מגיע לרחוב מסויים הוא אמר שלא ירדתי מהאוטובוס 4 תחנות לפני ולבסוף מתברר שהוא כן עוצר שם והלכתי פשוט ברגל חצי שעה. פעם שנייה המתנתי לאוטובוס לקו 30 שאמרו לי שמגיע לנווה עוז פ"ת לאחר 40 דקות של המתנה הגיע האוטובוס על מנת להיות בטוחה שאלתי אם מגיע לנווה עוז הנהג אמר שלא ושוב בשעות הערב הייתי צריכה למצוא את דרכי לאותו מקום.
אני מאוד מאוכזבת וממורמרת מהשירות הזוועתי של החברה הנהגים עונים בצורה מכוערת בנוסף לכך שבכלל לא יודעים לאן נוסעים ומטעים אנשים ואני בחורה שפוחדת ללכת בשעות הלילה/ ערב ולחכות שעות בתחנות אוטובוס אני מאוד מקווה שחברת קווים תפסיק לעבוד באיזור כי אני באופן אישי חושבת כרגע על כל דרך אחרת רק לא לעלות על אף אוטובוס של החברה
החלפת החברה בחברה אחרת פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
אורית אורנשטיין - מנהל שם ותפקיד:
שלום רב ,
אנו מודים לך על פנייתך אלינו .
ראשית , על מנת לדעת הכיצד להגיע ממקום למקום עלייך לברר פרטים מראש במודיעין "דן/קווים" בטלפון 03-6394444 ולא בזמן עלייתך לאוטובוס , כך תמנעי עצמך ממצבים לא נעימים כפי שציינת .
תגובה:
על מנת שאוכל לבדוק את הערותייך בהתאם עלייך לציין פרטים קונקרטיים ואמשיך טיפול כנדרש .
תלונתך כוללת מדיי וקשה לטפל משמעתית/תפעולית בדבר כולל .
חברת קווים עושה את מירב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור הנוסעים וכל פנייה תטופל באופן הטוב ביותר .
נסיעה נעימה ובטוחה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה