פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורים כרוניים של קו 56 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קו 56 מלא בשיבושים בשני כיווניו. בשבוע האחרון נאלצתי להשתמש בשירותיו של האוטובוס שאמור היה לצאת בשעה 17:30 ממסוף יהוד שלוש פעמים. פעמיים הוא אחר ב20 דקות, ובפעם השלישית הוא לא יצא כלל, כך שחיכיתי בתחנה 35 דקות עד שהגיע הקו הבא. לו היה מדובר באירוע חריג לא הייתי מתלוננת, אבל לצערי אני תלויה בקו זה בפרט ובחברת קווים הגרועה בכלל, ומכירה את חוסר התפקוד הכרוני שלה מניסיון אישי. הצגתי שבוע איחורים של שבוע אחד בלבד, אולם הם מהווים מדגם מייצג בהחלט. מאז שהתחלתי להזדקק לשירותיו של קו 56- מזה חודשיים- לא עבר שבוע מבלי שהוא איחר שלוש פעמים (איחור משמעותי. צורת העבודה של חברת קווים הרגילה אותי לא לכנות איחור של 10 דקות במונח "איחור", שכן עבורה מדובר בדיוק שוויצרי) לפחות. גם קו 56 שיוצא מתל אביב לכיוון יהוד איננו מתפקד, ודי שאומר שבמהלך השבוע האחרון איחרתי לעבודה במשך שלושה ימים רצופים מאחר והקו של שעה 8:12 הגיע לתחנה חצי שעה מאוחר יותר מכפי שאמור היה להגיע. יודגש שבנוסף לעוגמת הנפש, נגרם לי גם הפסד כספי ישיר כתוצאה מהאיחור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא הרבה- רק שיעמדו בלוחות הזמנים שהקציבו לעצמם מראש. ואם אי אפשר- שיחזירו את המפתחות (שגם ככה לא בשימוש אצלם) ויתנו לחברה אחרת לדאוג לתחבורה ציבורית פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
אורית אורנשטיין - מנה שם ותפקיד:
שלום רב ,
אנו מודים לך על פנייתך אלינו
לתשומת לבך , במסלול קו 56 ישנם צירים מרכזיים אשר בשעות הבוקר עמוסים ובעקבות כך נוצר לחץ תנועה בציר הקו , הגורם לעיכוב לוח הזמנים ועל כך אפרט :
כידוע , בעיית הצפיפות בכבישים (בעיקר בשעות הבוקר) היא כלל ארצית ואף כלל עולמית והיא קיימת גם ברכבות ובכבישים בכלל ולא רק באוטובוסים ולא רק בקו 56. העומס יוצר תגובת שרשרת ומשבש את כל לוח הזמנים .
עם זאת , חברת קווים עושה את מירב המאמצים לתת שירות אמין ותדיר לציבור נוסעיה. קו 56 יוצא בתדירות של 12 דקות ובין השאר אף רכשנו אוטובוסים במיוחד לתגבור בשעות העומס .
יש לציין כי גם אנו כחברה בכלל והנהגים בפרט , סובלים כמובן עקב בעיה זו.
תגובה:
בהמשך לפנייתך , אנו נעקוב אחר פעילות הקו על מנת לוודא כי אין חריגה בפעילותו השוטפת.

בברכת נסיעה נעימה ובטוחה !
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה