פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר דיוק בזמנים.התעלמות טוטאלית מבטיחות הנוסעים.פגיעה ישירה בזכות הציבור לתח"צ נושא התלונה:
נגל ערן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כל יום אני צריך ליסוע לאיזור תעשיה סגולה בפ"ת שם אני עובד.
משום מה יש רק קו אוטובוס אחד של חברת קווים מספר 62 והוא לא מפסיק לאכזב את ציבור הנוסעים בדרכים אלו:
1.במקום כל רבע שעה כפי שטוענים בחרת קווים שיוצא אוטובוס פעם בחצי שעה או 40 דקות מגיע קו 62 לתחנה
2. האוטובוס אף פעם לא מגיע בזמן תמיד אבל תמיד יש עיקובים ואיחורים שחורגים מגבול הטועם הטוב והמר אפילו
3. פיצוץ אוכלוסין מכירים?...אין מקום לנוסע להכנס ועם כבר הוא השתחל בפנים כדיי איך שהוא לנסות לצמצם את האיחורים שלו לעבודה אז הוא נימצא בקופסת סרדינים.
4. עבירות חמורות של בטיחות הנוסעים פיצוץ של אנשים עד שאין מקום אפילו לאדם לרדת בתחנה שלו אין לו איך להגיע לאחת הדלתות מרוב עומס (ולא זה לא הגזמה בכלל)
5. פגיעה ישירה בציבור הנוסעים עקב כך שלא מתאימים להם זמנים נוחים לנסיעות או מספיק מקום בשביל הבטיחות והנוחות או שהנהג אפילו לא עוצר בתחנה רק בגלל שהוא יותר מידיי עמוס
6.אני אישית קניתי כרטיס חופשי חודשי ואני מרגיש פגוע ומנוצל
עוגמת נפש+ניצול האזרח סוג הנזק :
פיצוי כספי + שיפור בתנאי הנסיעה + יותר זמינות של אוטובוסים +יחס אדיב משירות הלקוחות פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה